M. YURD And Ö. S. OLGUN, "Probleme Dayalı Öğrenme ve Bil-İste-Öğren Stratejisinin Kavram Yanılgılarının Giderilmesine Etkisi," Hacettepe Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi , vol.2008, no.35, pp.386-396, 2008
YURD, M. And OLGUN, Ö. S. 2008. Probleme Dayalı Öğrenme ve Bil-İste-Öğren Stratejisinin Kavram Yanılgılarının Giderilmesine Etkisi. Hacettepe Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi , vol.2008, no.35 , 386-396.
YURD, M., & OLGUN, Ö. S., (2008). Probleme Dayalı Öğrenme ve Bil-İste-Öğren Stratejisinin Kavram Yanılgılarının Giderilmesine Etkisi. Hacettepe Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi , vol.2008, no.35, 386-396.
YURD, Müge, And Özlem Sıla OLGUN. "Probleme Dayalı Öğrenme ve Bil-İste-Öğren Stratejisinin Kavram Yanılgılarının Giderilmesine Etkisi," Hacettepe Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi , vol.2008, no.35, 386-396, 2008
YURD, Müge And OLGUN, Özlem S. . "Probleme Dayalı Öğrenme ve Bil-İste-Öğren Stratejisinin Kavram Yanılgılarının Giderilmesine Etkisi." Hacettepe Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi , vol.2008, no.35, pp.386-396, 2008
YURD, M. And OLGUN, Ö. S. (2008) . "Probleme Dayalı Öğrenme ve Bil-İste-Öğren Stratejisinin Kavram Yanılgılarının Giderilmesine Etkisi." Hacettepe Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi , vol.2008, no.35, pp.386-396.
@article{article, author={Müge YURD And author={Özlem Sıla OLGUN}, title={Probleme Dayalı Öğrenme ve Bil-İste-Öğren Stratejisinin Kavram Yanılgılarının Giderilmesine Etkisi}, journal={Hacettepe Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi}, year=2008, pages={386-396} }