Atıf Formatları
Sosyal Medya Pazarlamasının Marka İmajına Etkisi: Kahramanmaraş İli Örneği
  • IEEE
  • ACM
  • APA
  • Chicago
  • MLA
  • Harvard
  • BibTeX

H. S. FETTAHLIOĞLU Et Al. , "Sosyal Medya Pazarlamasının Marka İmajına Etkisi: Kahramanmaraş İli Örneği," 3. Uluslararası Çin’den Adriyatik’e Sosyal Bilimler Kongresi , 2016

FETTAHLIOĞLU, H. S. Et Al. 2016. Sosyal Medya Pazarlamasının Marka İmajına Etkisi: Kahramanmaraş İli Örneği. 3. Uluslararası Çin’den Adriyatik’e Sosyal Bilimler Kongresi .

FETTAHLIOĞLU, H. S., ÇİNKAY, B., BİRİN ATILGAN, C., & YILDIZ, A., (2016). Sosyal Medya Pazarlamasının Marka İmajına Etkisi: Kahramanmaraş İli Örneği . 3. Uluslararası Çin’den Adriyatik’e Sosyal Bilimler Kongresi

FETTAHLIOĞLU, HATİCE Et Al. "Sosyal Medya Pazarlamasının Marka İmajına Etkisi: Kahramanmaraş İli Örneği," 3. Uluslararası Çin’den Adriyatik’e Sosyal Bilimler Kongresi, 2016

FETTAHLIOĞLU, HATİCE S. Et Al. "Sosyal Medya Pazarlamasının Marka İmajına Etkisi: Kahramanmaraş İli Örneği." 3. Uluslararası Çin’den Adriyatik’e Sosyal Bilimler Kongresi , 2016

FETTAHLIOĞLU, H. S. Et Al. (2016) . "Sosyal Medya Pazarlamasının Marka İmajına Etkisi: Kahramanmaraş İli Örneği." 3. Uluslararası Çin’den Adriyatik’e Sosyal Bilimler Kongresi .

@conferencepaper{conferencepaper, author={HATİCE SEÇİL FETTAHLIOĞLU Et Al. }, title={Sosyal Medya Pazarlamasının Marka İmajına Etkisi: Kahramanmaraş İli Örneği}, congress name={3. Uluslararası Çin’den Adriyatik’e Sosyal Bilimler Kongresi}, city={}, country={}, year={2016}}