Atıf Formatları
Öğrencilerin Psikiyatri Hemşireliği Dersi Uygulamalarında NANDA Hemşirelik Tanılarını Belirleme Düzeylerinin Değerlendirilmesi
  • IEEE
  • ACM
  • APA
  • Chicago
  • MLA
  • Harvard
  • BibTeX

H. TAMBAĞ And R. CAN, "Öğrencilerin Psikiyatri Hemşireliği Dersi Uygulamalarında NANDA Hemşirelik Tanılarını Belirleme Düzeylerinin Değerlendirilmesi," III. Uluslararası Psikiyatri Hemşireliği Kongresi , 2014

TAMBAĞ, H. And CAN, R. 2014. Öğrencilerin Psikiyatri Hemşireliği Dersi Uygulamalarında NANDA Hemşirelik Tanılarını Belirleme Düzeylerinin Değerlendirilmesi. III. Uluslararası Psikiyatri Hemşireliği Kongresi .

TAMBAĞ, H., & CAN, R., (2014). Öğrencilerin Psikiyatri Hemşireliği Dersi Uygulamalarında NANDA Hemşirelik Tanılarını Belirleme Düzeylerinin Değerlendirilmesi . III. Uluslararası Psikiyatri Hemşireliği Kongresi

TAMBAĞ, HATİCE, And RANA CAN. "Öğrencilerin Psikiyatri Hemşireliği Dersi Uygulamalarında NANDA Hemşirelik Tanılarını Belirleme Düzeylerinin Değerlendirilmesi," III. Uluslararası Psikiyatri Hemşireliği Kongresi, 2014

TAMBAĞ, HATİCE And CAN, RANA. "Öğrencilerin Psikiyatri Hemşireliği Dersi Uygulamalarında NANDA Hemşirelik Tanılarını Belirleme Düzeylerinin Değerlendirilmesi." III. Uluslararası Psikiyatri Hemşireliği Kongresi , 2014

TAMBAĞ, H. And CAN, R. (2014) . "Öğrencilerin Psikiyatri Hemşireliği Dersi Uygulamalarında NANDA Hemşirelik Tanılarını Belirleme Düzeylerinin Değerlendirilmesi." III. Uluslararası Psikiyatri Hemşireliği Kongresi .

@conferencepaper{conferencepaper, author={HATİCE TAMBAĞ And author={RANA CAN}, title={Öğrencilerin Psikiyatri Hemşireliği Dersi Uygulamalarında NANDA Hemşirelik Tanılarını Belirleme Düzeylerinin Değerlendirilmesi}, congress name={III. Uluslararası Psikiyatri Hemşireliği Kongresi}, city={}, country={}, year={2014}}