Atıf Formatları
Kapsayıcı Eğitim-Pedagoji, Teori ve Uygulama Perspektifleri
  • IEEE
  • ACM
  • APA
  • Chicago
  • MLA
  • Harvard
  • BibTeX

H. Özçakmak, "Kapsayıcı Eğitim Uygulamaları: Yabancı Dil Olarak Türkçe Öğrenen Suriyeli Öğrenciler," In Kapsayıcı Eğitim-Pedagoji, Teori ve Uygulama Perspektifleri , Ankara: Anı Yayıncılık, 2022, pp.223-250.

Özçakmak, H. Kapsayıcı Eğitim Uygulamaları: Yabancı Dil Olarak Türkçe Öğrenen Suriyeli Öğrenciler. 2022. In Kapsayıcı Eğitim-Pedagoji, Teori ve Uygulama Perspektifleri , Anı Yayıncılık, Ankara, 223-250.

Özçakmak, H., (2022). Kapsayıcı Eğitim Uygulamaları: Yabancı Dil Olarak Türkçe Öğrenen Suriyeli Öğrenciler. Kapsayıcı Eğitim-Pedagoji, Teori ve Uygulama Perspektifleri (pp.223-250), Ankara: Anı Yayıncılık.

Özçakmak, HÜSEYİN. "Kapsayıcı Eğitim Uygulamaları: Yabancı Dil Olarak Türkçe Öğrenen Suriyeli Öğrenciler." In Kapsayıcı Eğitim-Pedagoji, Teori ve Uygulama Perspektifleri , 223-250. Ankara: Anı Yayıncılık, 2022

Özçakmak, HÜSEYİN. "Kapsayıcı Eğitim Uygulamaları: Yabancı Dil Olarak Türkçe Öğrenen Suriyeli Öğrenciler." Kapsayıcı Eğitim-Pedagoji, Teori ve Uygulama Perspektifleri , Anı Yayıncılık, 2022, pp.223-250.

Özçakmak, H. (2022) "Kapsayıcı Eğitim Uygulamaları: Yabancı Dil Olarak Türkçe Öğrenen Suriyeli Öğrenciler", Kapsayıcı Eğitim-Pedagoji, Teori ve Uygulama Perspektifleri . Ankara: Anı Yayıncılık.

@bookchapter{bookchapter, author ={HÜSEYİN ÖZÇAKMAK}, chaptertitle={Kapsayıcı Eğitim Uygulamaları: Yabancı Dil Olarak Türkçe Öğrenen Suriyeli Öğrenciler}, booktitle={ Kapsayıcı Eğitim-Pedagoji, Teori ve Uygulama Perspektifleri}, publisher={Anı Yayıncılık}, city={Ankara},year={2022} }