A. UYAR And B. KARAFİL, "ORTAOKUL ÖĞRENCİLERİNİN PROBLEM ÇÖZME ALGILARI: ÇEŞİTLİ DEĞİŞKENLER AÇISINDAN BİR İNCELEME," Anadolu Türk Eğitim Dergisi , vol.6, no.3, pp.474-490, 2024
UYAR, A. And KARAFİL, B. 2024. ORTAOKUL ÖĞRENCİLERİNİN PROBLEM ÇÖZME ALGILARI: ÇEŞİTLİ DEĞİŞKENLER AÇISINDAN BİR İNCELEME. Anadolu Türk Eğitim Dergisi , vol.6, no.3 , 474-490.
UYAR, A., & KARAFİL, B., (2024). ORTAOKUL ÖĞRENCİLERİNİN PROBLEM ÇÖZME ALGILARI: ÇEŞİTLİ DEĞİŞKENLER AÇISINDAN BİR İNCELEME. Anadolu Türk Eğitim Dergisi , vol.6, no.3, 474-490.
UYAR, AHMET, And BURCU KARAFİL. "ORTAOKUL ÖĞRENCİLERİNİN PROBLEM ÇÖZME ALGILARI: ÇEŞİTLİ DEĞİŞKENLER AÇISINDAN BİR İNCELEME," Anadolu Türk Eğitim Dergisi , vol.6, no.3, 474-490, 2024
UYAR, AHMET And KARAFİL, BURCU. "ORTAOKUL ÖĞRENCİLERİNİN PROBLEM ÇÖZME ALGILARI: ÇEŞİTLİ DEĞİŞKENLER AÇISINDAN BİR İNCELEME." Anadolu Türk Eğitim Dergisi , vol.6, no.3, pp.474-490, 2024
UYAR, A. And KARAFİL, B. (2024) . "ORTAOKUL ÖĞRENCİLERİNİN PROBLEM ÇÖZME ALGILARI: ÇEŞİTLİ DEĞİŞKENLER AÇISINDAN BİR İNCELEME." Anadolu Türk Eğitim Dergisi , vol.6, no.3, pp.474-490.
@article{article, author={AHMET UYAR And author={BURCU KARAFİL}, title={ORTAOKUL ÖĞRENCİLERİNİN PROBLEM ÇÖZME ALGILARI: ÇEŞİTLİ DEĞİŞKENLER AÇISINDAN BİR İNCELEME}, journal={Anadolu Türk Eğitim Dergisi}, year=2024, pages={474-490} }