Atıf Formatları
Düşünme Şapkalarının Türkçe Dersinde Okuduğunu Anlamaya Etkisi
  • IEEE
  • ACM
  • APA
  • Chicago
  • MLA
  • Harvard
  • BibTeX

İ. GELEN Et Al. , "Düşünme Şapkalarının Türkçe Dersinde Okuduğunu Anlamaya Etkisi," Milli Eğitim , vol.37, no.179, pp.39-50, 2008

GELEN, İ. Et Al. 2008. Düşünme Şapkalarının Türkçe Dersinde Okuduğunu Anlamaya Etkisi. Milli Eğitim , vol.37, no.179 , 39-50.

GELEN, İ., Dolapcioglu, S., & Keskin, A., (2008). Düşünme Şapkalarının Türkçe Dersinde Okuduğunu Anlamaya Etkisi. Milli Eğitim , vol.37, no.179, 39-50.

GELEN, İsmail, SEVDA DOĞAN DOLAPÇIOĞLU, And Adem Keskin. "Düşünme Şapkalarının Türkçe Dersinde Okuduğunu Anlamaya Etkisi," Milli Eğitim , vol.37, no.179, 39-50, 2008

GELEN, İsmail Et Al. "Düşünme Şapkalarının Türkçe Dersinde Okuduğunu Anlamaya Etkisi." Milli Eğitim , vol.37, no.179, pp.39-50, 2008

GELEN, İ. Dolapcioglu, S. And Keskin, A. (2008) . "Düşünme Şapkalarının Türkçe Dersinde Okuduğunu Anlamaya Etkisi." Milli Eğitim , vol.37, no.179, pp.39-50.

@article{article, author={İsmail GELEN Et Al. }, title={Düşünme Şapkalarının Türkçe Dersinde Okuduğunu Anlamaya Etkisi}, journal={Milli Eğitim}, year=2008, pages={39-50} }