M. Arslan Et Al. , "Güçlü kent markası oluşturmada destinasyon kişiliği, bilişsel ve duygusal imajın rolü: Hatay örneği," Anadolu Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi , vol.16, no.4, pp.145-160, 2016
Arslan, M. Et Al. 2016. Güçlü kent markası oluşturmada destinasyon kişiliği, bilişsel ve duygusal imajın rolü: Hatay örneği. Anadolu Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi , vol.16, no.4 , 145-160.
Arslan, M., Ural, T., Taner, D., & Tercan, E., (2016). Güçlü kent markası oluşturmada destinasyon kişiliği, bilişsel ve duygusal imajın rolü: Hatay örneği. Anadolu Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi , vol.16, no.4, 145-160.
Arslan, MÜZEYYEN Et Al. "Güçlü kent markası oluşturmada destinasyon kişiliği, bilişsel ve duygusal imajın rolü: Hatay örneği," Anadolu Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi , vol.16, no.4, 145-160, 2016
Arslan, MÜZEYYEN Et Al. "Güçlü kent markası oluşturmada destinasyon kişiliği, bilişsel ve duygusal imajın rolü: Hatay örneği." Anadolu Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi , vol.16, no.4, pp.145-160, 2016
Arslan, M. Et Al. (2016) . "Güçlü kent markası oluşturmada destinasyon kişiliği, bilişsel ve duygusal imajın rolü: Hatay örneği." Anadolu Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi , vol.16, no.4, pp.145-160.
@article{article, author={MÜZEYYEN GELİBOLU Et Al. }, title={Güçlü kent markası oluşturmada destinasyon kişiliği, bilişsel ve duygusal imajın rolü: Hatay örneği}, journal={Anadolu Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi}, year=2016, pages={145-160} }