Atıf Formatları
Teknoloji Destekli Eğitsel Etkinliklerin Özel Eğitim Öğretmenlerinin Dijital Yeterlik Düzeylerine Etkisinin İncelenmesi
  • IEEE
  • ACM
  • APA
  • Chicago
  • MLA
  • Harvard
  • BibTeX

Ş. Saygıner And E. Laçin, "Teknoloji Destekli Eğitsel Etkinliklerin Özel Eğitim Öğretmenlerinin Dijital Yeterlik Düzeylerine Etkisinin İncelenmesi," Mustafa Kemal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi , vol.8, no.14, pp.26-39, 2024

Saygıner, Ş. And Laçin, E. 2024. Teknoloji Destekli Eğitsel Etkinliklerin Özel Eğitim Öğretmenlerinin Dijital Yeterlik Düzeylerine Etkisinin İncelenmesi. Mustafa Kemal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi , vol.8, no.14 , 26-39.

Saygıner, Ş., & Laçin, E., (2024). Teknoloji Destekli Eğitsel Etkinliklerin Özel Eğitim Öğretmenlerinin Dijital Yeterlik Düzeylerine Etkisinin İncelenmesi. Mustafa Kemal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi , vol.8, no.14, 26-39.

Saygıner, ŞENOL, And EMRE LAÇİN. "Teknoloji Destekli Eğitsel Etkinliklerin Özel Eğitim Öğretmenlerinin Dijital Yeterlik Düzeylerine Etkisinin İncelenmesi," Mustafa Kemal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi , vol.8, no.14, 26-39, 2024

Saygıner, ŞENOL And Laçin, EMRE. "Teknoloji Destekli Eğitsel Etkinliklerin Özel Eğitim Öğretmenlerinin Dijital Yeterlik Düzeylerine Etkisinin İncelenmesi." Mustafa Kemal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi , vol.8, no.14, pp.26-39, 2024

Saygıner, Ş. And Laçin, E. (2024) . "Teknoloji Destekli Eğitsel Etkinliklerin Özel Eğitim Öğretmenlerinin Dijital Yeterlik Düzeylerine Etkisinin İncelenmesi." Mustafa Kemal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi , vol.8, no.14, pp.26-39.

@article{article, author={ŞENOL SAYGINER And author={EMRE LAÇİN}, title={Teknoloji Destekli Eğitsel Etkinliklerin Özel Eğitim Öğretmenlerinin Dijital Yeterlik Düzeylerine Etkisinin İncelenmesi}, journal={Mustafa Kemal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi}, year=2024, pages={26-39} }