S. KALAYCI, "Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının “Prokaryot” ve “Ökaryot” Kavramları Hakkındaki Bilişsel Yapılarının Belirlenmesi," e-Uluslararası Eğitim Araştırmaları Dergisi , vol.8, no.3, pp.46-64, 2017
KALAYCI, S. 2017. Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının “Prokaryot” ve “Ökaryot” Kavramları Hakkındaki Bilişsel Yapılarının Belirlenmesi. e-Uluslararası Eğitim Araştırmaları Dergisi , vol.8, no.3 , 46-64.
KALAYCI, S., (2017). Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının “Prokaryot” ve “Ökaryot” Kavramları Hakkındaki Bilişsel Yapılarının Belirlenmesi. e-Uluslararası Eğitim Araştırmaları Dergisi , vol.8, no.3, 46-64.
KALAYCI, SERPİL. "Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının “Prokaryot” ve “Ökaryot” Kavramları Hakkındaki Bilişsel Yapılarının Belirlenmesi," e-Uluslararası Eğitim Araştırmaları Dergisi , vol.8, no.3, 46-64, 2017
KALAYCI, SERPİL. "Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının “Prokaryot” ve “Ökaryot” Kavramları Hakkındaki Bilişsel Yapılarının Belirlenmesi." e-Uluslararası Eğitim Araştırmaları Dergisi , vol.8, no.3, pp.46-64, 2017
KALAYCI, S. (2017) . "Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının “Prokaryot” ve “Ökaryot” Kavramları Hakkındaki Bilişsel Yapılarının Belirlenmesi." e-Uluslararası Eğitim Araştırmaları Dergisi , vol.8, no.3, pp.46-64.
@article{article, author={SERPİL KALAYCI}, title={Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının “Prokaryot” ve “Ökaryot” Kavramları Hakkındaki Bilişsel Yapılarının Belirlenmesi}, journal={e-Uluslararası Eğitim Araştırmaları Dergisi}, year=2017, pages={46-64} }