Atıf Formatları
Öğrencilerin Probleme Dayalı Öğrenme Yöntemine Yönelik Tutumlarının Değerlendirilmesi
  • IEEE
  • ACM
  • APA
  • Chicago
  • MLA
  • Harvard
  • BibTeX

O. SARIGÖZ, "Öğrencilerin Probleme Dayalı Öğrenme Yöntemine Yönelik Tutumlarının Değerlendirilmesi," 2. Uluslararası Multidisipliner Çalışmalar Kongresi , pp.966-971, 2019

SARIGÖZ, O. 2019. Öğrencilerin Probleme Dayalı Öğrenme Yöntemine Yönelik Tutumlarının Değerlendirilmesi. 2. Uluslararası Multidisipliner Çalışmalar Kongresi , 966-971.

SARIGÖZ, O., (2019). Öğrencilerin Probleme Dayalı Öğrenme Yöntemine Yönelik Tutumlarının Değerlendirilmesi . 2. Uluslararası Multidisipliner Çalışmalar Kongresi (pp.966-971).

SARIGÖZ, OKAN. "Öğrencilerin Probleme Dayalı Öğrenme Yöntemine Yönelik Tutumlarının Değerlendirilmesi," 2. Uluslararası Multidisipliner Çalışmalar Kongresi, 2019

SARIGÖZ, OKAN. "Öğrencilerin Probleme Dayalı Öğrenme Yöntemine Yönelik Tutumlarının Değerlendirilmesi." 2. Uluslararası Multidisipliner Çalışmalar Kongresi , pp.966-971, 2019

SARIGÖZ, O. (2019) . "Öğrencilerin Probleme Dayalı Öğrenme Yöntemine Yönelik Tutumlarının Değerlendirilmesi." 2. Uluslararası Multidisipliner Çalışmalar Kongresi , pp.966-971.

@conferencepaper{conferencepaper, author={OKAN SARIGÖZ}, title={Öğrencilerin Probleme Dayalı Öğrenme Yöntemine Yönelik Tutumlarının Değerlendirilmesi}, congress name={2. Uluslararası Multidisipliner Çalışmalar Kongresi}, city={}, country={}, year={2019}, pages={966-971} }