Atıf Formatları
Öğretmen değerlendirmesine göre 60-72 aylık çocukların öz-düzenleme becerileri ile yalnızlık ve sosyal memnuniyetsizlikleri arasındaki ilişki
  • IEEE
  • ACM
  • APA
  • Chicago
  • MLA
  • Harvard
  • BibTeX

O. EMRE Et Al. , "Öğretmen değerlendirmesine göre 60-72 aylık çocukların öz-düzenleme becerileri ile yalnızlık ve sosyal memnuniyetsizlikleri arasındaki ilişki," Mustafa Kemal Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi , vol.17, no.45, pp.124-139, 2020

EMRE, O. Et Al. 2020. Öğretmen değerlendirmesine göre 60-72 aylık çocukların öz-düzenleme becerileri ile yalnızlık ve sosyal memnuniyetsizlikleri arasındaki ilişki. Mustafa Kemal Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi , vol.17, no.45 , 124-139.

EMRE, O., TEMİZ, A., TARKOÇİN, S., & ULUTAŞ, A., (2020). Öğretmen değerlendirmesine göre 60-72 aylık çocukların öz-düzenleme becerileri ile yalnızlık ve sosyal memnuniyetsizlikleri arasındaki ilişki. Mustafa Kemal Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi , vol.17, no.45, 124-139.

EMRE, OĞUZ Et Al. "Öğretmen değerlendirmesine göre 60-72 aylık çocukların öz-düzenleme becerileri ile yalnızlık ve sosyal memnuniyetsizlikleri arasındaki ilişki," Mustafa Kemal Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi , vol.17, no.45, 124-139, 2020

EMRE, OĞUZ Et Al. "Öğretmen değerlendirmesine göre 60-72 aylık çocukların öz-düzenleme becerileri ile yalnızlık ve sosyal memnuniyetsizlikleri arasındaki ilişki." Mustafa Kemal Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi , vol.17, no.45, pp.124-139, 2020

EMRE, O. Et Al. (2020) . "Öğretmen değerlendirmesine göre 60-72 aylık çocukların öz-düzenleme becerileri ile yalnızlık ve sosyal memnuniyetsizlikleri arasındaki ilişki." Mustafa Kemal Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi , vol.17, no.45, pp.124-139.

@article{article, author={OĞUZ EMRE Et Al. }, title={Öğretmen değerlendirmesine göre 60-72 aylık çocukların öz-düzenleme becerileri ile yalnızlık ve sosyal memnuniyetsizlikleri arasındaki ilişki}, journal={Mustafa Kemal Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi}, year=2020, pages={124-139} }