Atıf Formatları
Öğretmen adaylarının bilgisayar yeterlilik düzeyleri ile teknolojiye yönelik algıları arasındaki ilişkinin çeşitli değişkenler açısından incelenmesi
  • IEEE
  • ACM
  • APA
  • Chicago
  • MLA
  • Harvard
  • BibTeX

Ş. SAYGINER, "Öğretmen adaylarının bilgisayar yeterlilik düzeyleri ile teknolojiye yönelik algıları arasındaki ilişkinin çeşitli değişkenler açısından incelenmesi," Mustafa Kemal Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi , vol.13, no.34, pp.298-312, 2016

SAYGINER, Ş. 2016. Öğretmen adaylarının bilgisayar yeterlilik düzeyleri ile teknolojiye yönelik algıları arasındaki ilişkinin çeşitli değişkenler açısından incelenmesi. Mustafa Kemal Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi , vol.13, no.34 , 298-312.

SAYGINER, Ş., (2016). Öğretmen adaylarının bilgisayar yeterlilik düzeyleri ile teknolojiye yönelik algıları arasındaki ilişkinin çeşitli değişkenler açısından incelenmesi. Mustafa Kemal Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi , vol.13, no.34, 298-312.

SAYGINER, ŞENOL. "Öğretmen adaylarının bilgisayar yeterlilik düzeyleri ile teknolojiye yönelik algıları arasındaki ilişkinin çeşitli değişkenler açısından incelenmesi," Mustafa Kemal Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi , vol.13, no.34, 298-312, 2016

SAYGINER, ŞENOL. "Öğretmen adaylarının bilgisayar yeterlilik düzeyleri ile teknolojiye yönelik algıları arasındaki ilişkinin çeşitli değişkenler açısından incelenmesi." Mustafa Kemal Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi , vol.13, no.34, pp.298-312, 2016

SAYGINER, Ş. (2016) . "Öğretmen adaylarının bilgisayar yeterlilik düzeyleri ile teknolojiye yönelik algıları arasındaki ilişkinin çeşitli değişkenler açısından incelenmesi." Mustafa Kemal Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi , vol.13, no.34, pp.298-312.

@article{article, author={ŞENOL SAYGINER}, title={Öğretmen adaylarının bilgisayar yeterlilik düzeyleri ile teknolojiye yönelik algıları arasındaki ilişkinin çeşitli değişkenler açısından incelenmesi}, journal={Mustafa Kemal Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi}, year=2016, pages={298-312} }