S. CERECİ, "Televizyonun en ÇokİzlenenMedya Olmasındaki Temel Etken: Popüler Kültür," International Journal of Social Science , vol.30, pp.27-34, 2019
CERECİ, S. 2019. Televizyonun en ÇokİzlenenMedya Olmasındaki Temel Etken: Popüler Kültür. International Journal of Social Science , vol.30 , 27-34.
CERECİ, S., (2019). Televizyonun en ÇokİzlenenMedya Olmasındaki Temel Etken: Popüler Kültür. International Journal of Social Science , vol.30, 27-34.
CERECİ, SEDAT. "Televizyonun en ÇokİzlenenMedya Olmasındaki Temel Etken: Popüler Kültür," International Journal of Social Science , vol.30, 27-34, 2019
CERECİ, SEDAT. "Televizyonun en ÇokİzlenenMedya Olmasındaki Temel Etken: Popüler Kültür." International Journal of Social Science , vol.30, pp.27-34, 2019
CERECİ, S. (2019) . "Televizyonun en ÇokİzlenenMedya Olmasındaki Temel Etken: Popüler Kültür." International Journal of Social Science , vol.30, pp.27-34.
@article{article, author={SEDAT CERECİ}, title={Televizyonun en ÇokİzlenenMedya Olmasındaki Temel Etken: Popüler Kültür}, journal={International Journal of Social Science}, year=2019, pages={27-34} }