Atıf Formatları
İşbirlikli öğrenme yöntemlerinin sosyal bilgiler öğretmenliği lisans öğrencilerinin akademik başarılarına etkileri
  • IEEE
  • ACM
  • APA
  • Chicago
  • MLA
  • Harvard
  • BibTeX

M. B. YILAR Et Al. , "İşbirlikli öğrenme yöntemlerinin sosyal bilgiler öğretmenliği lisans öğrencilerinin akademik başarılarına etkileri," Sosyal Bilimler Dergisi , vol.8, no.4, pp.297-318, 2015

YILAR, M. B. Et Al. 2015. İşbirlikli öğrenme yöntemlerinin sosyal bilgiler öğretmenliği lisans öğrencilerinin akademik başarılarına etkileri. Sosyal Bilimler Dergisi , vol.8, no.4 , 297-318.

YILAR, M. B., ŞİMŞEK, U., TOPKAYA, Y., & BALKAYA, İ. S., (2015). İşbirlikli öğrenme yöntemlerinin sosyal bilgiler öğretmenliği lisans öğrencilerinin akademik başarılarına etkileri. Sosyal Bilimler Dergisi , vol.8, no.4, 297-318.

YILAR, MURAT Et Al. "İşbirlikli öğrenme yöntemlerinin sosyal bilgiler öğretmenliği lisans öğrencilerinin akademik başarılarına etkileri," Sosyal Bilimler Dergisi , vol.8, no.4, 297-318, 2015

YILAR, MURAT B. Et Al. "İşbirlikli öğrenme yöntemlerinin sosyal bilgiler öğretmenliği lisans öğrencilerinin akademik başarılarına etkileri." Sosyal Bilimler Dergisi , vol.8, no.4, pp.297-318, 2015

YILAR, M. B. Et Al. (2015) . "İşbirlikli öğrenme yöntemlerinin sosyal bilgiler öğretmenliği lisans öğrencilerinin akademik başarılarına etkileri." Sosyal Bilimler Dergisi , vol.8, no.4, pp.297-318.

@article{article, author={MURAT BAYRAM YILAR Et Al. }, title={İşbirlikli öğrenme yöntemlerinin sosyal bilgiler öğretmenliği lisans öğrencilerinin akademik başarılarına etkileri}, journal={Sosyal Bilimler Dergisi}, year=2015, pages={297-318} }