Atıf Formatları
Farklılıkların yönetimi ile öğrenen okul arasındaki ilişkinin öğretmen algılarına göre incelenmesi
  • IEEE
  • ACM
  • APA
  • Chicago
  • MLA
  • Harvard
  • BibTeX

S. DOĞAN And C. T. UĞURLU, "Farklılıkların yönetimi ile öğrenen okul arasındaki ilişkinin öğretmen algılarına göre incelenmesi," Ahi Evran Üniversitesi Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi (KEFAD), , vol.16, no.2, pp.121-140, 2015

DOĞAN, S. And UĞURLU, C. T. 2015. Farklılıkların yönetimi ile öğrenen okul arasındaki ilişkinin öğretmen algılarına göre incelenmesi. Ahi Evran Üniversitesi Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi (KEFAD), , vol.16, no.2 , 121-140.

DOĞAN, S., & UĞURLU, C. T., (2015). Farklılıkların yönetimi ile öğrenen okul arasındaki ilişkinin öğretmen algılarına göre incelenmesi. Ahi Evran Üniversitesi Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi (KEFAD), , vol.16, no.2, 121-140.

DOĞAN, SONER, And CELAL TEYYAR UĞURLU. "Farklılıkların yönetimi ile öğrenen okul arasındaki ilişkinin öğretmen algılarına göre incelenmesi," Ahi Evran Üniversitesi Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi (KEFAD), , vol.16, no.2, 121-140, 2015

DOĞAN, SONER And UĞURLU, CELAL T. . "Farklılıkların yönetimi ile öğrenen okul arasındaki ilişkinin öğretmen algılarına göre incelenmesi." Ahi Evran Üniversitesi Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi (KEFAD), , vol.16, no.2, pp.121-140, 2015

DOĞAN, S. And UĞURLU, C. T. (2015) . "Farklılıkların yönetimi ile öğrenen okul arasındaki ilişkinin öğretmen algılarına göre incelenmesi." Ahi Evran Üniversitesi Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi (KEFAD), , vol.16, no.2, pp.121-140.

@article{article, author={SONER DOĞAN And author={CELAL TEYYAR UĞURLU}, title={Farklılıkların yönetimi ile öğrenen okul arasındaki ilişkinin öğretmen algılarına göre incelenmesi}, journal={Ahi Evran Üniversitesi Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi (KEFAD),}, year=2015, pages={121-140} }