Atıf Formatları
Öğretim Teknolojilerinin Temelleri Teoriler Araştırmalar Eğilimler
  • IEEE
  • ACM
  • APA
  • Chicago
  • MLA
  • Harvard
  • BibTeX

H. TÜZÜN Et Al. , "Bilgisayar oyunları ve öğrenme," In Öğretim Teknolojilerinin Temelleri Teoriler Araştırmalar Eğilimler , Ankara: Pegem Akademi Yayıncılık, 2013, pp.571-588.

TÜZÜN, H. Et Al. Bilgisayar oyunları ve öğrenme. 2013. In Öğretim Teknolojilerinin Temelleri Teoriler Araştırmalar Eğilimler , Pegem Akademi Yayıncılık, Ankara, 571-588.

TÜZÜN, H., AKINCI, A., YILDIRIM, D., & SIRAKAYA, M., (2013). Bilgisayar oyunları ve öğrenme. Öğretim Teknolojilerinin Temelleri Teoriler Araştırmalar Eğilimler (pp.571-588), Ankara: Pegem Akademi Yayıncılık.

TÜZÜN, HAKAN Et Al. "Bilgisayar oyunları ve öğrenme." In Öğretim Teknolojilerinin Temelleri Teoriler Araştırmalar Eğilimler , 571-588. Ankara: Pegem Akademi Yayıncılık, 2013

TÜZÜN, HAKAN Et Al. "Bilgisayar oyunları ve öğrenme." Öğretim Teknolojilerinin Temelleri Teoriler Araştırmalar Eğilimler , Pegem Akademi Yayıncılık, 2013, pp.571-588.

TÜZÜN, H. Et Al. (2013) "Bilgisayar oyunları ve öğrenme", Öğretim Teknolojilerinin Temelleri Teoriler Araştırmalar Eğilimler . Ankara: Pegem Akademi Yayıncılık.

@bookchapter{bookchapter, author ={HAKAN TÜZÜN Et Al. }, chaptertitle={Bilgisayar oyunları ve öğrenme}, booktitle={ Öğretim Teknolojilerinin Temelleri Teoriler Araştırmalar Eğilimler}, publisher={Pegem Akademi Yayıncılık}, city={Ankara},year={2013} }