S. DİNÇER And F. BALAMAN, "Sosyal medyanın öğretim faaliyetlerinde kullanılmasının öğrenci, öğretmen ve veliler açısından değerlendirilmesi: Edmodo örneği," Trakya Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi , vol.21, no.2, pp.887-907, 2019
DİNÇER, S. And BALAMAN, F. 2019. Sosyal medyanın öğretim faaliyetlerinde kullanılmasının öğrenci, öğretmen ve veliler açısından değerlendirilmesi: Edmodo örneği. Trakya Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi , vol.21, no.2 , 887-907.
DİNÇER, S., & BALAMAN, F., (2019). Sosyal medyanın öğretim faaliyetlerinde kullanılmasının öğrenci, öğretmen ve veliler açısından değerlendirilmesi: Edmodo örneği. Trakya Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi , vol.21, no.2, 887-907.
DİNÇER, SERKAN, And FATİH BALAMAN. "Sosyal medyanın öğretim faaliyetlerinde kullanılmasının öğrenci, öğretmen ve veliler açısından değerlendirilmesi: Edmodo örneği," Trakya Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi , vol.21, no.2, 887-907, 2019
DİNÇER, SERKAN And BALAMAN, FATİH. "Sosyal medyanın öğretim faaliyetlerinde kullanılmasının öğrenci, öğretmen ve veliler açısından değerlendirilmesi: Edmodo örneği." Trakya Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi , vol.21, no.2, pp.887-907, 2019
DİNÇER, S. And BALAMAN, F. (2019) . "Sosyal medyanın öğretim faaliyetlerinde kullanılmasının öğrenci, öğretmen ve veliler açısından değerlendirilmesi: Edmodo örneği." Trakya Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi , vol.21, no.2, pp.887-907.
@article{article, author={SERKAN DİNÇER And author={FATİH BALAMAN}, title={Sosyal medyanın öğretim faaliyetlerinde kullanılmasının öğrenci, öğretmen ve veliler açısından değerlendirilmesi: Edmodo örneği}, journal={Trakya Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi}, year=2019, pages={887-907} }