Atıf Formatları
Üstün Yetenekli Öğrencilerin Bilimsel Anlama Şekilleri ve DüşünmeYollarına EGS Tabanlı Öğretim Yönergesinin Etkisi
  • IEEE
  • ACM
  • APA
  • Chicago
  • MLA
  • Harvard
  • BibTeX

M. SUBAŞI And E. ÖZAY KÖSE, "Üstün Yetenekli Öğrencilerin Bilimsel Anlama Şekilleri ve DüşünmeYollarına EGS Tabanlı Öğretim Yönergesinin Etkisi," Necatibey Eğitim Fakültesi Elektronik Fen ve Matematik Eğitimi Dergisi , vol.11, no.2, 2017

SUBAŞI, M. And ÖZAY KÖSE, E. 2017. Üstün Yetenekli Öğrencilerin Bilimsel Anlama Şekilleri ve DüşünmeYollarına EGS Tabanlı Öğretim Yönergesinin Etkisi. Necatibey Eğitim Fakültesi Elektronik Fen ve Matematik Eğitimi Dergisi , vol.11, no.2 .

SUBAŞI, M., & ÖZAY KÖSE, E., (2017). Üstün Yetenekli Öğrencilerin Bilimsel Anlama Şekilleri ve DüşünmeYollarına EGS Tabanlı Öğretim Yönergesinin Etkisi. Necatibey Eğitim Fakültesi Elektronik Fen ve Matematik Eğitimi Dergisi , vol.11, no.2.

SUBAŞI, MÜNEVVER, And ESRA ÖZAY KÖSE. "Üstün Yetenekli Öğrencilerin Bilimsel Anlama Şekilleri ve DüşünmeYollarına EGS Tabanlı Öğretim Yönergesinin Etkisi," Necatibey Eğitim Fakültesi Elektronik Fen ve Matematik Eğitimi Dergisi , vol.11, no.2, 2017

SUBAŞI, MÜNEVVER S. And ÖZAY KÖSE, ESRA Ö. . "Üstün Yetenekli Öğrencilerin Bilimsel Anlama Şekilleri ve DüşünmeYollarına EGS Tabanlı Öğretim Yönergesinin Etkisi." Necatibey Eğitim Fakültesi Elektronik Fen ve Matematik Eğitimi Dergisi , vol.11, no.2, 2017

SUBAŞI, M. And ÖZAY KÖSE, E. (2017) . "Üstün Yetenekli Öğrencilerin Bilimsel Anlama Şekilleri ve DüşünmeYollarına EGS Tabanlı Öğretim Yönergesinin Etkisi." Necatibey Eğitim Fakültesi Elektronik Fen ve Matematik Eğitimi Dergisi , vol.11, no.2.

@article{article, author={MÜNEVVER SUBAŞI ÇOLAK And author={ESRA ÖZAY KÖSE}, title={Üstün Yetenekli Öğrencilerin Bilimsel Anlama Şekilleri ve DüşünmeYollarına EGS Tabanlı Öğretim Yönergesinin Etkisi}, journal={Necatibey Eğitim Fakültesi Elektronik Fen ve Matematik Eğitimi Dergisi}, year=2017}