Atıf Formatları
İlköğretim birinci sınıf öğretmenlerinin yapılandırmacı öğrenme yaklaşımı ile ilk okuma yazma öğretimine ilişkin görüşleri
  • IEEE
  • ACM
  • APA
  • Chicago
  • MLA
  • Harvard
  • BibTeX

C. T. UĞURLU, "İlköğretim birinci sınıf öğretmenlerinin yapılandırmacı öğrenme yaklaşımı ile ilk okuma yazma öğretimine ilişkin görüşleri," Elektronik Sosyal Bilimler Dergisi , vol.8, no.30, pp.103-114, 2009

UĞURLU, C. T. 2009. İlköğretim birinci sınıf öğretmenlerinin yapılandırmacı öğrenme yaklaşımı ile ilk okuma yazma öğretimine ilişkin görüşleri. Elektronik Sosyal Bilimler Dergisi , vol.8, no.30 , 103-114.

UĞURLU, C. T., (2009). İlköğretim birinci sınıf öğretmenlerinin yapılandırmacı öğrenme yaklaşımı ile ilk okuma yazma öğretimine ilişkin görüşleri. Elektronik Sosyal Bilimler Dergisi , vol.8, no.30, 103-114.

UĞURLU, CELAL. "İlköğretim birinci sınıf öğretmenlerinin yapılandırmacı öğrenme yaklaşımı ile ilk okuma yazma öğretimine ilişkin görüşleri," Elektronik Sosyal Bilimler Dergisi , vol.8, no.30, 103-114, 2009

UĞURLU, CELAL T. . "İlköğretim birinci sınıf öğretmenlerinin yapılandırmacı öğrenme yaklaşımı ile ilk okuma yazma öğretimine ilişkin görüşleri." Elektronik Sosyal Bilimler Dergisi , vol.8, no.30, pp.103-114, 2009

UĞURLU, C. T. (2009) . "İlköğretim birinci sınıf öğretmenlerinin yapılandırmacı öğrenme yaklaşımı ile ilk okuma yazma öğretimine ilişkin görüşleri." Elektronik Sosyal Bilimler Dergisi , vol.8, no.30, pp.103-114.

@article{article, author={CELAL TEYYAR UĞURLU}, title={İlköğretim birinci sınıf öğretmenlerinin yapılandırmacı öğrenme yaklaşımı ile ilk okuma yazma öğretimine ilişkin görüşleri}, journal={Elektronik Sosyal Bilimler Dergisi}, year=2009, pages={103-114} }