Atıf Formatları
Hatay İlinin Portakal Üretimi ve Dış Ticarette İşletmelerin Pazarlama Stratejileri
  • IEEE
  • ACM
  • APA
  • Chicago
  • MLA
  • Harvard
  • BibTeX

T. SARIOĞLU And H. FİDAN, "Orange Production and Foreign Trade Business Marketing Strategies in Hatay Province," Kahramanmaraş Sütçü İmam Üniversitesi Tarım ve Doğa Dergisi , vol.22, no.2, pp.281-293, 2019

SARIOĞLU, T. And FİDAN, H. 2019. Orange Production and Foreign Trade Business Marketing Strategies in Hatay Province. Kahramanmaraş Sütçü İmam Üniversitesi Tarım ve Doğa Dergisi , vol.22, no.2 , 281-293.

SARIOĞLU, T., & FİDAN, H., (2019). Orange Production and Foreign Trade Business Marketing Strategies in Hatay Province. Kahramanmaraş Sütçü İmam Üniversitesi Tarım ve Doğa Dergisi , vol.22, no.2, 281-293.

SARIOĞLU, TUĞÇE, And Halil FİDAN. "Orange Production and Foreign Trade Business Marketing Strategies in Hatay Province," Kahramanmaraş Sütçü İmam Üniversitesi Tarım ve Doğa Dergisi , vol.22, no.2, 281-293, 2019

SARIOĞLU, TUĞÇE And FİDAN, Halil. "Orange Production and Foreign Trade Business Marketing Strategies in Hatay Province." Kahramanmaraş Sütçü İmam Üniversitesi Tarım ve Doğa Dergisi , vol.22, no.2, pp.281-293, 2019

SARIOĞLU, T. And FİDAN, H. (2019) . "Orange Production and Foreign Trade Business Marketing Strategies in Hatay Province." Kahramanmaraş Sütçü İmam Üniversitesi Tarım ve Doğa Dergisi , vol.22, no.2, pp.281-293.

@article{article, author={TUĞÇE SARIOĞLU And author={Halil FİDAN}, title={Orange Production and Foreign Trade Business Marketing Strategies in Hatay Province}, journal={Kahramanmaraş Sütçü İmam Üniversitesi Tarım ve Doğa Dergisi}, year=2019, pages={281-293} }