Atıf Formatları
İLETİŞİM VE MEDYA ALANINDA ULUSLARARASI ARAŞTIRMALAR XI
  • IEEE
  • ACM
  • APA
  • Chicago
  • MLA
  • Harvard
  • BibTeX

B. KARABULUT, "“YENİ MEDYA”NIN TARİHSEL SÜRECİ VE FİJİTAL PAZARLAMA," In İLETİŞİM VE MEDYA ALANINDA ULUSLARARASI ARAŞTIRMALAR XI , İstanbul: Eğitim Yayınevi, 2022, pp.213-231.

KARABULUT, B. “YENİ MEDYA”NIN TARİHSEL SÜRECİ VE FİJİTAL PAZARLAMA. 2022. In İLETİŞİM VE MEDYA ALANINDA ULUSLARARASI ARAŞTIRMALAR XI , Eğitim Yayınevi, İstanbul, 213-231.

KARABULUT, B., (2022). “YENİ MEDYA”NIN TARİHSEL SÜRECİ VE FİJİTAL PAZARLAMA. İLETİŞİM VE MEDYA ALANINDA ULUSLARARASI ARAŞTIRMALAR XI (pp.213-231), İstanbul: Eğitim Yayınevi.

KARABULUT, BURAK. "“YENİ MEDYA”NIN TARİHSEL SÜRECİ VE FİJİTAL PAZARLAMA." In İLETİŞİM VE MEDYA ALANINDA ULUSLARARASI ARAŞTIRMALAR XI , 213-231. İstanbul: Eğitim Yayınevi, 2022

KARABULUT, BURAK. "“YENİ MEDYA”NIN TARİHSEL SÜRECİ VE FİJİTAL PAZARLAMA." İLETİŞİM VE MEDYA ALANINDA ULUSLARARASI ARAŞTIRMALAR XI , Eğitim Yayınevi, 2022, pp.213-231.

KARABULUT, B. (2022) "“YENİ MEDYA”NIN TARİHSEL SÜRECİ VE FİJİTAL PAZARLAMA", İLETİŞİM VE MEDYA ALANINDA ULUSLARARASI ARAŞTIRMALAR XI . İstanbul: Eğitim Yayınevi.

@bookchapter{bookchapter, author ={BURAK KARABULUT}, chaptertitle={“YENİ MEDYA”NIN TARİHSEL SÜRECİ VE FİJİTAL PAZARLAMA}, booktitle={ İLETİŞİM VE MEDYA ALANINDA ULUSLARARASI ARAŞTIRMALAR XI}, publisher={Eğitim Yayınevi}, city={İstanbul},year={2022} }