B. KARABULUT, "“YENİ MEDYA”NIN TARİHSEL SÜRECİ VE FİJİTAL PAZARLAMA," In İLETİŞİM VE MEDYA ALANINDA ULUSLARARASI ARAŞTIRMALAR XI , İstanbul: Eğitim Yayınevi, 2022, pp.213-231.
KARABULUT, B. “YENİ MEDYA”NIN TARİHSEL SÜRECİ VE FİJİTAL PAZARLAMA. 2022. In İLETİŞİM VE MEDYA ALANINDA ULUSLARARASI ARAŞTIRMALAR XI , Eğitim Yayınevi, İstanbul, 213-231.
KARABULUT, B., (2022). “YENİ MEDYA”NIN TARİHSEL SÜRECİ VE FİJİTAL PAZARLAMA. İLETİŞİM VE MEDYA ALANINDA ULUSLARARASI ARAŞTIRMALAR XI (pp.213-231), İstanbul: Eğitim Yayınevi.
KARABULUT, BURAK. "“YENİ MEDYA”NIN TARİHSEL SÜRECİ VE FİJİTAL PAZARLAMA." In İLETİŞİM VE MEDYA ALANINDA ULUSLARARASI ARAŞTIRMALAR XI , 213-231. İstanbul: Eğitim Yayınevi, 2022
KARABULUT, BURAK. "“YENİ MEDYA”NIN TARİHSEL SÜRECİ VE FİJİTAL PAZARLAMA." İLETİŞİM VE MEDYA ALANINDA ULUSLARARASI ARAŞTIRMALAR XI , Eğitim Yayınevi, 2022, pp.213-231.
KARABULUT, B. (2022) "“YENİ MEDYA”NIN TARİHSEL SÜRECİ VE FİJİTAL PAZARLAMA", İLETİŞİM VE MEDYA ALANINDA ULUSLARARASI ARAŞTIRMALAR XI . İstanbul: Eğitim Yayınevi.
@bookchapter{bookchapter, author ={BURAK KARABULUT}, chaptertitle={“YENİ MEDYA”NIN TARİHSEL SÜRECİ VE FİJİTAL PAZARLAMA}, booktitle={ İLETİŞİM VE MEDYA ALANINDA ULUSLARARASI ARAŞTIRMALAR XI}, publisher={Eğitim Yayınevi}, city={İstanbul},year={2022} }