Atıf Formatları
Çağdaş Eğitim Denetimi Modeli Olarak Okullarda FarklılaştırılmışDenetim Uygulamalarına İlişkin BirAraştırma
  • IEEE
  • ACM
  • APA
  • Chicago
  • MLA
  • Harvard
  • BibTeX

F. KÖYBAŞI Et Al. , "Çağdaş Eğitim Denetimi Modeli Olarak Okullarda FarklılaştırılmışDenetim Uygulamalarına İlişkin BirAraştırma," Türk Eğitim Bilimleri Dergisi , vol.15, no.1, pp.43-57, 2017

KÖYBAŞI, F. Et Al. 2017. Çağdaş Eğitim Denetimi Modeli Olarak Okullarda FarklılaştırılmışDenetim Uygulamalarına İlişkin BirAraştırma. Türk Eğitim Bilimleri Dergisi , vol.15, no.1 , 43-57.

KÖYBAŞI, F., UĞURLU, C. T., & DEMİR, D., (2017). Çağdaş Eğitim Denetimi Modeli Olarak Okullarda FarklılaştırılmışDenetim Uygulamalarına İlişkin BirAraştırma. Türk Eğitim Bilimleri Dergisi , vol.15, no.1, 43-57.

KÖYBAŞI, FATMA, CELAL TEYYAR UĞURLU, And DURAN DEMİR. "Çağdaş Eğitim Denetimi Modeli Olarak Okullarda FarklılaştırılmışDenetim Uygulamalarına İlişkin BirAraştırma," Türk Eğitim Bilimleri Dergisi , vol.15, no.1, 43-57, 2017

KÖYBAŞI, FATMA Et Al. "Çağdaş Eğitim Denetimi Modeli Olarak Okullarda FarklılaştırılmışDenetim Uygulamalarına İlişkin BirAraştırma." Türk Eğitim Bilimleri Dergisi , vol.15, no.1, pp.43-57, 2017

KÖYBAŞI, F. UĞURLU, C. T. And DEMİR, D. (2017) . "Çağdaş Eğitim Denetimi Modeli Olarak Okullarda FarklılaştırılmışDenetim Uygulamalarına İlişkin BirAraştırma." Türk Eğitim Bilimleri Dergisi , vol.15, no.1, pp.43-57.

@article{article, author={FATMA KÖYBAŞI Et Al. }, title={Çağdaş Eğitim Denetimi Modeli Olarak Okullarda FarklılaştırılmışDenetim Uygulamalarına İlişkin BirAraştırma}, journal={Türk Eğitim Bilimleri Dergisi}, year=2017, pages={43-57} }