Atıf Formatları
Sosyal Bilgiler Öğretmen Adaylarının Bilişötesi Farkındalık Düzeylerinin İncelenmesi
  • IEEE
  • ACM
  • APA
  • Chicago
  • MLA
  • Harvard
  • BibTeX

Y. TOPKAYA Et Al. , "Investigation of Social Studies Teacher Candidates’ Metacognitive Awareness Levels," Ahi Evran Üniversitesi Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi , vol.22, no.1, pp.1-25, 2021

TOPKAYA, Y. Et Al. 2021. Investigation of Social Studies Teacher Candidates’ Metacognitive Awareness Levels. Ahi Evran Üniversitesi Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi , vol.22, no.1 , 1-25.

TOPKAYA, Y., ŞENTÜRK, M., & YILAR, M. B., (2021). Investigation of Social Studies Teacher Candidates’ Metacognitive Awareness Levels. Ahi Evran Üniversitesi Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi , vol.22, no.1, 1-25.

TOPKAYA, YAVUZ, Mehmet ŞENTÜRK, And Murat Bayram YILAR. "Investigation of Social Studies Teacher Candidates’ Metacognitive Awareness Levels," Ahi Evran Üniversitesi Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi , vol.22, no.1, 1-25, 2021

TOPKAYA, YAVUZ Et Al. "Investigation of Social Studies Teacher Candidates’ Metacognitive Awareness Levels." Ahi Evran Üniversitesi Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi , vol.22, no.1, pp.1-25, 2021

TOPKAYA, Y. ŞENTÜRK, M. And YILAR, M. B. (2021) . "Investigation of Social Studies Teacher Candidates’ Metacognitive Awareness Levels." Ahi Evran Üniversitesi Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi , vol.22, no.1, pp.1-25.

@article{article, author={YAVUZ TOPKAYA Et Al. }, title={Investigation of Social Studies Teacher Candidates’ Metacognitive Awareness Levels}, journal={Ahi Evran Üniversitesi Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi}, year=2021, pages={1-25} }