Atıf Formatları
Programlama Eğitiminde Scratch İle Blok Tabanlı Programlama Yaklaşımına İlişkin Öğretmen Görüşlerinin İncelenmesi
  • IEEE
  • ACM
  • APA
  • Chicago
  • MLA
  • Harvard
  • BibTeX

Ü. Çimen Çoşğun And V. ÇOŞĞUN, "Programlama Eğitiminde Scratch İle Blok Tabanlı Programlama Yaklaşımına İlişkin Öğretmen Görüşlerinin İncelenmesi," 11. Uluslararası Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Sempozyumu , vol.1, Malatya, Turkey, pp.675-688, 2017

Çimen Çoşğun, Ü. And ÇOŞĞUN, V. 2017. Programlama Eğitiminde Scratch İle Blok Tabanlı Programlama Yaklaşımına İlişkin Öğretmen Görüşlerinin İncelenmesi. 11. Uluslararası Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Sempozyumu , (Malatya, Turkey), 675-688.

Çimen Çoşğun, Ü., & ÇOŞĞUN, V., (2017). Programlama Eğitiminde Scratch İle Blok Tabanlı Programlama Yaklaşımına İlişkin Öğretmen Görüşlerinin İncelenmesi . 11. Uluslararası Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Sempozyumu (pp.675-688). Malatya, Turkey

Çimen Çoşğun, Ümit, And VEYSEL COŞKUN. "Programlama Eğitiminde Scratch İle Blok Tabanlı Programlama Yaklaşımına İlişkin Öğretmen Görüşlerinin İncelenmesi," 11. Uluslararası Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Sempozyumu, Malatya, Turkey, 2017

Çimen Çoşğun, Ümit Ç. And ÇOŞĞUN, VEYSEL. "Programlama Eğitiminde Scratch İle Blok Tabanlı Programlama Yaklaşımına İlişkin Öğretmen Görüşlerinin İncelenmesi." 11. Uluslararası Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Sempozyumu , Malatya, Turkey, pp.675-688, 2017

Çimen Çoşğun, Ü. And ÇOŞĞUN, V. (2017) . "Programlama Eğitiminde Scratch İle Blok Tabanlı Programlama Yaklaşımına İlişkin Öğretmen Görüşlerinin İncelenmesi." 11. Uluslararası Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Sempozyumu , Malatya, Turkey, pp.675-688.

@conferencepaper{conferencepaper, author={Ümit Çimen Çoşğun And author={VEYSEL COŞKUN}, title={Programlama Eğitiminde Scratch İle Blok Tabanlı Programlama Yaklaşımına İlişkin Öğretmen Görüşlerinin İncelenmesi}, congress name={11. Uluslararası Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Sempozyumu}, city={Malatya}, country={Turkey}, year={2017}, pages={675-688} }