Atıf Formatları
6. Sınıf Fen ve Teknoloji Dersinde "Dolaşım Sistemi" Konusunun Anoloji ve Tahmin Et- Gözle- Açıkla (TGA) Yöntemleri ile İşlenmesinin Öğrenci Başarısı ve Tutumuna Etkisi
  • IEEE
  • ACM
  • APA
  • Chicago
  • MLA
  • Harvard
  • BibTeX

H. YAMAK Et Al. , "6. Sınıf Fen ve Teknoloji Dersinde "Dolaşım Sistemi" Konusunun Anoloji ve Tahmin Et- Gözle- Açıkla (TGA) Yöntemleri ile İşlenmesinin Öğrenci Başarısı ve Tutumuna Etkisi," VIII. Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi , Bolu, Turkey, pp.180, 2008

YAMAK, H. Et Al. 2008. 6. Sınıf Fen ve Teknoloji Dersinde "Dolaşım Sistemi" Konusunun Anoloji ve Tahmin Et- Gözle- Açıkla (TGA) Yöntemleri ile İşlenmesinin Öğrenci Başarısı ve Tutumuna Etkisi. VIII. Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi , (Bolu, Turkey), 180.

YAMAK, H., ÖZKAYA, A., DEMİR, M., ALTINKAYNAK, Ö., AKGÜL, P., & BAŞKURT, P., (2008). 6. Sınıf Fen ve Teknoloji Dersinde "Dolaşım Sistemi" Konusunun Anoloji ve Tahmin Et- Gözle- Açıkla (TGA) Yöntemleri ile İşlenmesinin Öğrenci Başarısı ve Tutumuna Etkisi . VIII. Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi (pp.180). Bolu, Turkey

YAMAK, HAVVA Et Al. "6. Sınıf Fen ve Teknoloji Dersinde "Dolaşım Sistemi" Konusunun Anoloji ve Tahmin Et- Gözle- Açıkla (TGA) Yöntemleri ile İşlenmesinin Öğrenci Başarısı ve Tutumuna Etkisi," VIII. Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Bolu, Turkey, 2008

YAMAK, HAVVA Et Al. "6. Sınıf Fen ve Teknoloji Dersinde "Dolaşım Sistemi" Konusunun Anoloji ve Tahmin Et- Gözle- Açıkla (TGA) Yöntemleri ile İşlenmesinin Öğrenci Başarısı ve Tutumuna Etkisi." VIII. Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi , Bolu, Turkey, pp.180, 2008

YAMAK, H. Et Al. (2008) . "6. Sınıf Fen ve Teknoloji Dersinde "Dolaşım Sistemi" Konusunun Anoloji ve Tahmin Et- Gözle- Açıkla (TGA) Yöntemleri ile İşlenmesinin Öğrenci Başarısı ve Tutumuna Etkisi." VIII. Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi , Bolu, Turkey, p.180.

@conferencepaper{conferencepaper, author={HAVVA YAMAK Et Al. }, title={6. Sınıf Fen ve Teknoloji Dersinde "Dolaşım Sistemi" Konusunun Anoloji ve Tahmin Et- Gözle- Açıkla (TGA) Yöntemleri ile İşlenmesinin Öğrenci Başarısı ve Tutumuna Etkisi}, congress name={VIII. Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi}, city={Bolu}, country={Turkey}, year={2008}, pages={180} }