T. YAVAŞ Et Al. , "Türk Milli Eğitim Sisteminin Amaçladığı İnsan Profili: Maslow'un İhtiyaçlar Hiyerarşisi Temelinde Bir Değerlendirme," Sosyal Bilimler ve Eğitim Dergisi , vol.4, no.1, pp.42-56, 2021
YAVAŞ, T. Et Al. 2021. Türk Milli Eğitim Sisteminin Amaçladığı İnsan Profili: Maslow'un İhtiyaçlar Hiyerarşisi Temelinde Bir Değerlendirme. Sosyal Bilimler ve Eğitim Dergisi , vol.4, no.1 , 42-56.
YAVAŞ, T., AYGÜN, B., & ULAK, H., (2021). Türk Milli Eğitim Sisteminin Amaçladığı İnsan Profili: Maslow'un İhtiyaçlar Hiyerarşisi Temelinde Bir Değerlendirme. Sosyal Bilimler ve Eğitim Dergisi , vol.4, no.1, 42-56.
YAVAŞ, TUBA, BAHAR AYGÜN, And HÜSEYİN ULAK. "Türk Milli Eğitim Sisteminin Amaçladığı İnsan Profili: Maslow'un İhtiyaçlar Hiyerarşisi Temelinde Bir Değerlendirme," Sosyal Bilimler ve Eğitim Dergisi , vol.4, no.1, 42-56, 2021
YAVAŞ, TUBA Et Al. "Türk Milli Eğitim Sisteminin Amaçladığı İnsan Profili: Maslow'un İhtiyaçlar Hiyerarşisi Temelinde Bir Değerlendirme." Sosyal Bilimler ve Eğitim Dergisi , vol.4, no.1, pp.42-56, 2021
YAVAŞ, T. AYGÜN, B. And ULAK, H. (2021) . "Türk Milli Eğitim Sisteminin Amaçladığı İnsan Profili: Maslow'un İhtiyaçlar Hiyerarşisi Temelinde Bir Değerlendirme." Sosyal Bilimler ve Eğitim Dergisi , vol.4, no.1, pp.42-56.
@article{article, author={TUBA YAVAŞ Et Al. }, title={Türk Milli Eğitim Sisteminin Amaçladığı İnsan Profili: Maslow'un İhtiyaçlar Hiyerarşisi Temelinde Bir Değerlendirme}, journal={Sosyal Bilimler ve Eğitim Dergisi}, year=2021, pages={42-56} }