Atıf Formatları
Youtube Etkileyicilerinin Marka Bilinirliğini Artırmada Viral Pazarlama Aracı Olarak Etkileri
  • IEEE
  • ACM
  • APA
  • Chicago
  • MLA
  • Harvard
  • BibTeX

B. KIZILIRMAK, "Youtube Etkileyicilerinin Marka Bilinirliğini Artırmada Viral Pazarlama Aracı Olarak Etkileri," 11. Uluslararası Akademik Araştırmalar Kongresi , Turkey, pp.187-188, 2023

KIZILIRMAK, B. 2023. Youtube Etkileyicilerinin Marka Bilinirliğini Artırmada Viral Pazarlama Aracı Olarak Etkileri. 11. Uluslararası Akademik Araştırmalar Kongresi , (Turkey), 187-188.

KIZILIRMAK, B., (2023). Youtube Etkileyicilerinin Marka Bilinirliğini Artırmada Viral Pazarlama Aracı Olarak Etkileri . 11. Uluslararası Akademik Araştırmalar Kongresi (pp.187-188). , Turkey

KIZILIRMAK, BERİVAN. "Youtube Etkileyicilerinin Marka Bilinirliğini Artırmada Viral Pazarlama Aracı Olarak Etkileri," 11. Uluslararası Akademik Araştırmalar Kongresi, Turkey, 2023

KIZILIRMAK, BERİVAN. "Youtube Etkileyicilerinin Marka Bilinirliğini Artırmada Viral Pazarlama Aracı Olarak Etkileri." 11. Uluslararası Akademik Araştırmalar Kongresi , Turkey, pp.187-188, 2023

KIZILIRMAK, B. (2023) . "Youtube Etkileyicilerinin Marka Bilinirliğini Artırmada Viral Pazarlama Aracı Olarak Etkileri." 11. Uluslararası Akademik Araştırmalar Kongresi , Turkey, pp.187-188.

@conferencepaper{conferencepaper, author={BERİVAN ÇELİKER}, title={Youtube Etkileyicilerinin Marka Bilinirliğini Artırmada Viral Pazarlama Aracı Olarak Etkileri}, congress name={11. Uluslararası Akademik Araştırmalar Kongresi}, city={}, country={Turkey}, year={2023}, pages={187-188} }