B. Alagöz, "Impact of problem based learning method on candidate social studies teachers Probleme dayali öǧrenme yönteminin sosyal bilgiler öǧretmen adaylari üzerindeki etkisi," Milli Egitim , no.190, pp.167-187, 2011
Alagöz, B. 2011. Impact of problem based learning method on candidate social studies teachers Probleme dayali öǧrenme yönteminin sosyal bilgiler öǧretmen adaylari üzerindeki etkisi. Milli Egitim , no.190 , 167-187.
Alagöz, B., (2011). Impact of problem based learning method on candidate social studies teachers Probleme dayali öǧrenme yönteminin sosyal bilgiler öǧretmen adaylari üzerindeki etkisi. Milli Egitim , no.190, 167-187.
Alagöz, Bülent. "Impact of problem based learning method on candidate social studies teachers Probleme dayali öǧrenme yönteminin sosyal bilgiler öǧretmen adaylari üzerindeki etkisi," Milli Egitim , no.190, 167-187, 2011
Alagöz, Bülent. "Impact of problem based learning method on candidate social studies teachers Probleme dayali öǧrenme yönteminin sosyal bilgiler öǧretmen adaylari üzerindeki etkisi." Milli Egitim , no.190, pp.167-187, 2011
Alagöz, B. (2011) . "Impact of problem based learning method on candidate social studies teachers Probleme dayali öǧrenme yönteminin sosyal bilgiler öǧretmen adaylari üzerindeki etkisi." Milli Egitim , no.190, pp.167-187.
@article{article, author={Bülent Alagöz}, title={Impact of problem based learning method on candidate social studies teachers Probleme dayali öǧrenme yönteminin sosyal bilgiler öǧretmen adaylari üzerindeki etkisi}, journal={Milli Egitim}, year=2011, pages={167-187} }