Atıf Formatları
İşbirlikli öğrenme çalıştayının fen ve teknoloji öğretmenlerinin modeli uygulama düzeylerine etkisi
  • IEEE
  • ACM
  • APA
  • Chicago
  • MLA
  • Harvard
  • BibTeX

Y. KOÇ, "İşbirlikli öğrenme çalıştayının fen ve teknoloji öğretmenlerinin modeli uygulama düzeylerine etkisi," Atatürk Üniversitesi Kazım Karabekir Eğitim Fakültesi Dergisi , no.28, pp.159-170, 2014

KOÇ, Y. 2014. İşbirlikli öğrenme çalıştayının fen ve teknoloji öğretmenlerinin modeli uygulama düzeylerine etkisi. Atatürk Üniversitesi Kazım Karabekir Eğitim Fakültesi Dergisi , no.28 , 159-170.

KOÇ, Y., (2014). İşbirlikli öğrenme çalıştayının fen ve teknoloji öğretmenlerinin modeli uygulama düzeylerine etkisi. Atatürk Üniversitesi Kazım Karabekir Eğitim Fakültesi Dergisi , no.28, 159-170.

KOÇ, YASEMİN. "İşbirlikli öğrenme çalıştayının fen ve teknoloji öğretmenlerinin modeli uygulama düzeylerine etkisi," Atatürk Üniversitesi Kazım Karabekir Eğitim Fakültesi Dergisi , no.28, 159-170, 2014

KOÇ, YASEMİN K. . "İşbirlikli öğrenme çalıştayının fen ve teknoloji öğretmenlerinin modeli uygulama düzeylerine etkisi." Atatürk Üniversitesi Kazım Karabekir Eğitim Fakültesi Dergisi , no.28, pp.159-170, 2014

KOÇ, Y. (2014) . "İşbirlikli öğrenme çalıştayının fen ve teknoloji öğretmenlerinin modeli uygulama düzeylerine etkisi." Atatürk Üniversitesi Kazım Karabekir Eğitim Fakültesi Dergisi , no.28, pp.159-170.

@article{article, author={YASEMİN KOÇ GÖZÜBENLİ}, title={İşbirlikli öğrenme çalıştayının fen ve teknoloji öğretmenlerinin modeli uygulama düzeylerine etkisi}, journal={Atatürk Üniversitesi Kazım Karabekir Eğitim Fakültesi Dergisi}, year=2014, pages={159-170} }