Y. KOÇ, "İşbirlikli öğrenme çalıştayının fen ve teknoloji öğretmenlerinin modeli uygulama düzeylerine etkisi," Atatürk Üniversitesi Kazım Karabekir Eğitim Fakültesi Dergisi , no.28, pp.159-170, 2014
KOÇ, Y. 2014. İşbirlikli öğrenme çalıştayının fen ve teknoloji öğretmenlerinin modeli uygulama düzeylerine etkisi. Atatürk Üniversitesi Kazım Karabekir Eğitim Fakültesi Dergisi , no.28 , 159-170.
KOÇ, Y., (2014). İşbirlikli öğrenme çalıştayının fen ve teknoloji öğretmenlerinin modeli uygulama düzeylerine etkisi. Atatürk Üniversitesi Kazım Karabekir Eğitim Fakültesi Dergisi , no.28, 159-170.
KOÇ, YASEMİN. "İşbirlikli öğrenme çalıştayının fen ve teknoloji öğretmenlerinin modeli uygulama düzeylerine etkisi," Atatürk Üniversitesi Kazım Karabekir Eğitim Fakültesi Dergisi , no.28, 159-170, 2014
KOÇ, YASEMİN K. . "İşbirlikli öğrenme çalıştayının fen ve teknoloji öğretmenlerinin modeli uygulama düzeylerine etkisi." Atatürk Üniversitesi Kazım Karabekir Eğitim Fakültesi Dergisi , no.28, pp.159-170, 2014
KOÇ, Y. (2014) . "İşbirlikli öğrenme çalıştayının fen ve teknoloji öğretmenlerinin modeli uygulama düzeylerine etkisi." Atatürk Üniversitesi Kazım Karabekir Eğitim Fakültesi Dergisi , no.28, pp.159-170.
@article{article, author={YASEMİN KOÇ GÖZÜBENLİ}, title={İşbirlikli öğrenme çalıştayının fen ve teknoloji öğretmenlerinin modeli uygulama düzeylerine etkisi}, journal={Atatürk Üniversitesi Kazım Karabekir Eğitim Fakültesi Dergisi}, year=2014, pages={159-170} }