Atıf Formatları
Programlama Öğretiminin Ortaokul Öğrencilerinin Öz-düzenleme Stratejileri ve Motivasyonel İnançları Üzerindeki Etkisi
  • IEEE
  • ACM
  • APA
  • Chicago
  • MLA
  • Harvard
  • BibTeX

Ü. Çimen Çoşğun And V. ÇOŞĞUN, "Programlama Öğretiminin Ortaokul Öğrencilerinin Öz-düzenleme Stratejileri ve Motivasyonel İnançları Üzerindeki Etkisi," 27. Uluslararası Eğitim Bilimleri Kongresi , Antalya, Turkey, 2018

Çimen Çoşğun, Ü. And ÇOŞĞUN, V. 2018. Programlama Öğretiminin Ortaokul Öğrencilerinin Öz-düzenleme Stratejileri ve Motivasyonel İnançları Üzerindeki Etkisi. 27. Uluslararası Eğitim Bilimleri Kongresi , (Antalya, Turkey).

Çimen Çoşğun, Ü., & ÇOŞĞUN, V., (2018). Programlama Öğretiminin Ortaokul Öğrencilerinin Öz-düzenleme Stratejileri ve Motivasyonel İnançları Üzerindeki Etkisi . 27. Uluslararası Eğitim Bilimleri Kongresi, Antalya, Turkey

Çimen Çoşğun, Ümit, And VEYSEL COŞKUN. "Programlama Öğretiminin Ortaokul Öğrencilerinin Öz-düzenleme Stratejileri ve Motivasyonel İnançları Üzerindeki Etkisi," 27. Uluslararası Eğitim Bilimleri Kongresi, Antalya, Turkey, 2018

Çimen Çoşğun, Ümit Ç. And ÇOŞĞUN, VEYSEL. "Programlama Öğretiminin Ortaokul Öğrencilerinin Öz-düzenleme Stratejileri ve Motivasyonel İnançları Üzerindeki Etkisi." 27. Uluslararası Eğitim Bilimleri Kongresi , Antalya, Turkey, 2018

Çimen Çoşğun, Ü. And ÇOŞĞUN, V. (2018) . "Programlama Öğretiminin Ortaokul Öğrencilerinin Öz-düzenleme Stratejileri ve Motivasyonel İnançları Üzerindeki Etkisi." 27. Uluslararası Eğitim Bilimleri Kongresi , Antalya, Turkey.

@conferencepaper{conferencepaper, author={Ümit Çimen Çoşğun And author={VEYSEL COŞKUN}, title={Programlama Öğretiminin Ortaokul Öğrencilerinin Öz-düzenleme Stratejileri ve Motivasyonel İnançları Üzerindeki Etkisi}, congress name={27. Uluslararası Eğitim Bilimleri Kongresi}, city={Antalya}, country={Turkey}, year={2018}}