Atıf Formatları
İşletmelerin Retro Pazarlama Faaliyetlerinin Tüketicilerin Satın Alma Davranışları Üzerine Etkisi
  • IEEE
  • ACM
  • APA
  • Chicago
  • MLA
  • Harvard
  • BibTeX

C. BİRİN ATILGAN And A. AFŞAR, "İşletmelerin Retro Pazarlama Faaliyetlerinin Tüketicilerin Satın Alma Davranışları Üzerine Etkisi," 3. Uluslararası Çin’den Adriyatik’e Sosyal Bilimler Kongresi , 2016

BİRİN ATILGAN, C. And AFŞAR, A. 2016. İşletmelerin Retro Pazarlama Faaliyetlerinin Tüketicilerin Satın Alma Davranışları Üzerine Etkisi. 3. Uluslararası Çin’den Adriyatik’e Sosyal Bilimler Kongresi .

BİRİN ATILGAN, C., & AFŞAR, A., (2016). İşletmelerin Retro Pazarlama Faaliyetlerinin Tüketicilerin Satın Alma Davranışları Üzerine Etkisi . 3. Uluslararası Çin’den Adriyatik’e Sosyal Bilimler Kongresi

BİRİN ATILGAN, CANSU, And ALİCAN AFŞAR. "İşletmelerin Retro Pazarlama Faaliyetlerinin Tüketicilerin Satın Alma Davranışları Üzerine Etkisi," 3. Uluslararası Çin’den Adriyatik’e Sosyal Bilimler Kongresi, 2016

BİRİN ATILGAN, CANSU B. And AFŞAR, ALİCAN. "İşletmelerin Retro Pazarlama Faaliyetlerinin Tüketicilerin Satın Alma Davranışları Üzerine Etkisi." 3. Uluslararası Çin’den Adriyatik’e Sosyal Bilimler Kongresi , 2016

BİRİN ATILGAN, C. And AFŞAR, A. (2016) . "İşletmelerin Retro Pazarlama Faaliyetlerinin Tüketicilerin Satın Alma Davranışları Üzerine Etkisi." 3. Uluslararası Çin’den Adriyatik’e Sosyal Bilimler Kongresi .

@conferencepaper{conferencepaper, author={CANSU BİRİN ATILGAN And author={ALİCAN AFŞAR}, title={İşletmelerin Retro Pazarlama Faaliyetlerinin Tüketicilerin Satın Alma Davranışları Üzerine Etkisi}, congress name={3. Uluslararası Çin’den Adriyatik’e Sosyal Bilimler Kongresi}, city={}, country={}, year={2016}}