D. YILDIZ Et Al. , "Önbüro ve Servis Personellerinin Etkili Konuşma Becerilerinin Yöneticiler Tarafından Değerlendirilmesi: Adıyaman ve Şanlıurfa Örneği," Journal of Recreation and Tourism Researc , vol.4, no.4, pp.7-23, 2014
YILDIZ, D. Et Al. 2014. Önbüro ve Servis Personellerinin Etkili Konuşma Becerilerinin Yöneticiler Tarafından Değerlendirilmesi: Adıyaman ve Şanlıurfa Örneği. Journal of Recreation and Tourism Researc , vol.4, no.4 , 7-23.
YILDIZ, D., OLCAY, A., KARACIL, G., & Demir, O., (2014). Önbüro ve Servis Personellerinin Etkili Konuşma Becerilerinin Yöneticiler Tarafından Değerlendirilmesi: Adıyaman ve Şanlıurfa Örneği. Journal of Recreation and Tourism Researc , vol.4, no.4, 7-23.
YILDIZ, DERYA Et Al. "Önbüro ve Servis Personellerinin Etkili Konuşma Becerilerinin Yöneticiler Tarafından Değerlendirilmesi: Adıyaman ve Şanlıurfa Örneği," Journal of Recreation and Tourism Researc , vol.4, no.4, 7-23, 2014
YILDIZ, DERYA Et Al. "Önbüro ve Servis Personellerinin Etkili Konuşma Becerilerinin Yöneticiler Tarafından Değerlendirilmesi: Adıyaman ve Şanlıurfa Örneği." Journal of Recreation and Tourism Researc , vol.4, no.4, pp.7-23, 2014
YILDIZ, D. Et Al. (2014) . "Önbüro ve Servis Personellerinin Etkili Konuşma Becerilerinin Yöneticiler Tarafından Değerlendirilmesi: Adıyaman ve Şanlıurfa Örneği." Journal of Recreation and Tourism Researc , vol.4, no.4, pp.7-23.
@article{article, author={DERYA YILDIZ Et Al. }, title={Önbüro ve Servis Personellerinin Etkili Konuşma Becerilerinin Yöneticiler Tarafından Değerlendirilmesi: Adıyaman ve Şanlıurfa Örneği}, journal={Journal of Recreation and Tourism Researc}, year=2014, pages={7-23} }