M. Duran Et Al. , "ORTAOKUL ÖĞRENCİLERİNİN ZİHİNDEN HESAPLAMA YAPARKEN KULLANDIKLARI STRATEJİLER," ELEMENTARY EDUCATION ONLINE , vol.15, no.3, pp.742-760, 2016
Duran, M. Et Al. 2016. ORTAOKUL ÖĞRENCİLERİNİN ZİHİNDEN HESAPLAMA YAPARKEN KULLANDIKLARI STRATEJİLER. ELEMENTARY EDUCATION ONLINE , vol.15, no.3 , 742-760.
Duran, M., Doruk, M., & Kaplan, A., (2016). ORTAOKUL ÖĞRENCİLERİNİN ZİHİNDEN HESAPLAMA YAPARKEN KULLANDIKLARI STRATEJİLER. ELEMENTARY EDUCATION ONLINE , vol.15, no.3, 742-760.
Duran, MURAT, Muhammet Doruk, And Abdullah Kaplan. "ORTAOKUL ÖĞRENCİLERİNİN ZİHİNDEN HESAPLAMA YAPARKEN KULLANDIKLARI STRATEJİLER," ELEMENTARY EDUCATION ONLINE , vol.15, no.3, 742-760, 2016
Duran, MURAT Et Al. "ORTAOKUL ÖĞRENCİLERİNİN ZİHİNDEN HESAPLAMA YAPARKEN KULLANDIKLARI STRATEJİLER." ELEMENTARY EDUCATION ONLINE , vol.15, no.3, pp.742-760, 2016
Duran, M. Doruk, M. And Kaplan, A. (2016) . "ORTAOKUL ÖĞRENCİLERİNİN ZİHİNDEN HESAPLAMA YAPARKEN KULLANDIKLARI STRATEJİLER." ELEMENTARY EDUCATION ONLINE , vol.15, no.3, pp.742-760.
@article{article, author={MURAT DURAN Et Al. }, title={ORTAOKUL ÖĞRENCİLERİNİN ZİHİNDEN HESAPLAMA YAPARKEN KULLANDIKLARI STRATEJİLER}, journal={ELEMENTARY EDUCATION ONLINE}, year=2016, pages={742-760} }