Atıf Formatları
Adıyaman ili badem üretiminde pazarlama yapısının analizi
  • IEEE
  • ACM
  • APA
  • Chicago
  • MLA
  • Harvard
  • BibTeX

İ. EMRE And N. TAPKI, "Analysis of marketing structure in almond production in Adıyaman province," Mustafa Kemal Üniversitesi Tarım Bilimleri Dergisi , vol.29, no.2, pp.409-424, 2024

EMRE, İ. And TAPKI, N. 2024. Analysis of marketing structure in almond production in Adıyaman province. Mustafa Kemal Üniversitesi Tarım Bilimleri Dergisi , vol.29, no.2 , 409-424.

EMRE, İ., & TAPKI, N., (2024). Analysis of marketing structure in almond production in Adıyaman province. Mustafa Kemal Üniversitesi Tarım Bilimleri Dergisi , vol.29, no.2, 409-424.

EMRE, İbrahim, And NURAN TAPKI. "Analysis of marketing structure in almond production in Adıyaman province," Mustafa Kemal Üniversitesi Tarım Bilimleri Dergisi , vol.29, no.2, 409-424, 2024

EMRE, İbrahim And TAPKI, NURAN. "Analysis of marketing structure in almond production in Adıyaman province." Mustafa Kemal Üniversitesi Tarım Bilimleri Dergisi , vol.29, no.2, pp.409-424, 2024

EMRE, İ. And TAPKI, N. (2024) . "Analysis of marketing structure in almond production in Adıyaman province." Mustafa Kemal Üniversitesi Tarım Bilimleri Dergisi , vol.29, no.2, pp.409-424.

@article{article, author={İbrahim EMRE And author={NURAN TAPKI}, title={Analysis of marketing structure in almond production in Adıyaman province}, journal={Mustafa Kemal Üniversitesi Tarım Bilimleri Dergisi}, year=2024, pages={409-424} }