M. YORULMAZ And F. N. KUŞCU, "SAĞLIK SEKTÖRÜNDE AĞIZDAN AĞIZA PAZARLAMANIN MARKA GÜVENİ ÜZERİNE ETKİSİ," Pamukkale Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi , no.54, pp.125-146, 2023
YORULMAZ, M. And KUŞCU, F. N. 2023. SAĞLIK SEKTÖRÜNDE AĞIZDAN AĞIZA PAZARLAMANIN MARKA GÜVENİ ÜZERİNE ETKİSİ. Pamukkale Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi , no.54 , 125-146.
YORULMAZ, M., & KUŞCU, F. N., (2023). SAĞLIK SEKTÖRÜNDE AĞIZDAN AĞIZA PAZARLAMANIN MARKA GÜVENİ ÜZERİNE ETKİSİ. Pamukkale Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi , no.54, 125-146.
YORULMAZ, MEHMET, And FATMA NURAY KUŞCU ŞAHİN. "SAĞLIK SEKTÖRÜNDE AĞIZDAN AĞIZA PAZARLAMANIN MARKA GÜVENİ ÜZERİNE ETKİSİ," Pamukkale Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi , no.54, 125-146, 2023
YORULMAZ, MEHMET And KUŞCU, FATMA N. . "SAĞLIK SEKTÖRÜNDE AĞIZDAN AĞIZA PAZARLAMANIN MARKA GÜVENİ ÜZERİNE ETKİSİ." Pamukkale Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi , no.54, pp.125-146, 2023
YORULMAZ, M. And KUŞCU, F. N. (2023) . "SAĞLIK SEKTÖRÜNDE AĞIZDAN AĞIZA PAZARLAMANIN MARKA GÜVENİ ÜZERİNE ETKİSİ." Pamukkale Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi , no.54, pp.125-146.
@article{article, author={MEHMET YORULMAZ And author={FATMA NURAY KUŞCU ŞAHİN}, title={SAĞLIK SEKTÖRÜNDE AĞIZDAN AĞIZA PAZARLAMANIN MARKA GÜVENİ ÜZERİNE ETKİSİ}, journal={Pamukkale Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi}, year=2023, pages={125-146} }