Atıf Formatları
Hızlı Okuma Tekniklerinin Öğretmenlerin Okuma Hızlarına ve Okuduğunu Anlama Düzeylerine Etkisi
  • IEEE
  • ACM
  • APA
  • Chicago
  • MLA
  • Harvard
  • BibTeX

Ü. ATAMAN And O. TAŞBOZAN, "Hızlı Okuma Tekniklerinin Öğretmenlerin Okuma Hızlarına ve Okuduğunu Anlama Düzeylerine Etkisi," Proceedings of The Thirteenth International Congress of Educational Research , 2020

ATAMAN, Ü. And TAŞBOZAN, O. 2020. Hızlı Okuma Tekniklerinin Öğretmenlerin Okuma Hızlarına ve Okuduğunu Anlama Düzeylerine Etkisi. Proceedings of The Thirteenth International Congress of Educational Research .

ATAMAN, Ü., & TAŞBOZAN, O., (2020). Hızlı Okuma Tekniklerinin Öğretmenlerin Okuma Hızlarına ve Okuduğunu Anlama Düzeylerine Etkisi . Proceedings of The Thirteenth International Congress of Educational Research

ATAMAN, ÜMMÜ, And ORKUN TAŞBOZAN. "Hızlı Okuma Tekniklerinin Öğretmenlerin Okuma Hızlarına ve Okuduğunu Anlama Düzeylerine Etkisi," Proceedings of The Thirteenth International Congress of Educational Research, 2020

ATAMAN, ÜMMÜ And TAŞBOZAN, ORKUN. "Hızlı Okuma Tekniklerinin Öğretmenlerin Okuma Hızlarına ve Okuduğunu Anlama Düzeylerine Etkisi." Proceedings of The Thirteenth International Congress of Educational Research , 2020

ATAMAN, Ü. And TAŞBOZAN, O. (2020) . "Hızlı Okuma Tekniklerinin Öğretmenlerin Okuma Hızlarına ve Okuduğunu Anlama Düzeylerine Etkisi." Proceedings of The Thirteenth International Congress of Educational Research .

@conferencepaper{conferencepaper, author={ÜMMÜ ATAMAN And author={ORKUN TAŞBOZAN}, title={Hızlı Okuma Tekniklerinin Öğretmenlerin Okuma Hızlarına ve Okuduğunu Anlama Düzeylerine Etkisi}, congress name={Proceedings of The Thirteenth International Congress of Educational Research}, city={}, country={}, year={2020}}