S. KAYA, "Matematik Güçlüğünde Öğretim Stratejileri #2: Somut-Yarı SomutSoyut Öğretim Stratejisi," In Matematik Güçlüğü Diskalkuli Tanılama ve Müdahale , Ankara: PEGEM AKADEMİ, 2022, pp.157-204.
KAYA, S. Matematik Güçlüğünde Öğretim Stratejileri #2: Somut-Yarı SomutSoyut Öğretim Stratejisi. 2022. In Matematik Güçlüğü Diskalkuli Tanılama ve Müdahale , PEGEM AKADEMİ, Ankara, 157-204.
KAYA, S., (2022). Matematik Güçlüğünde Öğretim Stratejileri #2: Somut-Yarı SomutSoyut Öğretim Stratejisi. Matematik Güçlüğü Diskalkuli Tanılama ve Müdahale (pp.157-204), Ankara: PEGEM AKADEMİ.
KAYA, SULTAN. "Matematik Güçlüğünde Öğretim Stratejileri #2: Somut-Yarı SomutSoyut Öğretim Stratejisi." In Matematik Güçlüğü Diskalkuli Tanılama ve Müdahale , 157-204. Ankara: PEGEM AKADEMİ, 2022
KAYA, SULTAN. "Matematik Güçlüğünde Öğretim Stratejileri #2: Somut-Yarı SomutSoyut Öğretim Stratejisi." Matematik Güçlüğü Diskalkuli Tanılama ve Müdahale , PEGEM AKADEMİ, 2022, pp.157-204.
KAYA, S. (2022) "Matematik Güçlüğünde Öğretim Stratejileri #2: Somut-Yarı SomutSoyut Öğretim Stratejisi", Matematik Güçlüğü Diskalkuli Tanılama ve Müdahale . Ankara: PEGEM AKADEMİ.
@bookchapter{bookchapter, author ={SULTAN KAYA}, chaptertitle={Matematik Güçlüğünde Öğretim Stratejileri #2: Somut-Yarı SomutSoyut Öğretim Stratejisi}, booktitle={ Matematik Güçlüğü Diskalkuli Tanılama ve Müdahale}, publisher={PEGEM AKADEMİ}, city={Ankara},year={2022} }