Atıf Formatları
Fen ve teknoloji öğretmenlerinin işbirlikli öğrenme modelini sınıftaki uygulaması
  • IEEE
  • ACM
  • APA
  • Chicago
  • MLA
  • Harvard
  • BibTeX

K. DOYMUŞ And Y. KOÇ, "Fen ve teknoloji öğretmenlerinin işbirlikli öğrenme modelini sınıftaki uygulaması," Dicle Üniversitesi Ziya Gökalp Eğitim Fakültesi Dergisi, , vol.19, pp.174-183, 2012

DOYMUŞ, K. And KOÇ, Y. 2012. Fen ve teknoloji öğretmenlerinin işbirlikli öğrenme modelini sınıftaki uygulaması. Dicle Üniversitesi Ziya Gökalp Eğitim Fakültesi Dergisi, , vol.19 , 174-183.

DOYMUŞ, K., & KOÇ, Y., (2012). Fen ve teknoloji öğretmenlerinin işbirlikli öğrenme modelini sınıftaki uygulaması. Dicle Üniversitesi Ziya Gökalp Eğitim Fakültesi Dergisi, , vol.19, 174-183.

DOYMUŞ, KEMAL, And YASEMİN KOÇ GÖZÜBENLİ. "Fen ve teknoloji öğretmenlerinin işbirlikli öğrenme modelini sınıftaki uygulaması," Dicle Üniversitesi Ziya Gökalp Eğitim Fakültesi Dergisi, , vol.19, 174-183, 2012

DOYMUŞ, KEMAL And KOÇ, YASEMİN K. . "Fen ve teknoloji öğretmenlerinin işbirlikli öğrenme modelini sınıftaki uygulaması." Dicle Üniversitesi Ziya Gökalp Eğitim Fakültesi Dergisi, , vol.19, pp.174-183, 2012

DOYMUŞ, K. And KOÇ, Y. (2012) . "Fen ve teknoloji öğretmenlerinin işbirlikli öğrenme modelini sınıftaki uygulaması." Dicle Üniversitesi Ziya Gökalp Eğitim Fakültesi Dergisi, , vol.19, pp.174-183.

@article{article, author={KEMAL DOYMUŞ And author={YASEMİN KOÇ GÖZÜBENLİ}, title={Fen ve teknoloji öğretmenlerinin işbirlikli öğrenme modelini sınıftaki uygulaması}, journal={Dicle Üniversitesi Ziya Gökalp Eğitim Fakültesi Dergisi,}, year=2012, pages={174-183} }