Atıf Formatları
Bir Değişim ve Gelişim Süreci Olarak Eğitimde Toplam Kalite Yönetimi ve Aktif Öğrenme İlişkisi
  • IEEE
  • ACM
  • APA
  • Chicago
  • MLA
  • Harvard
  • BibTeX

K. KURAN, "Bir Değişim ve Gelişim Süreci Olarak Eğitimde Toplam Kalite Yönetimi ve Aktif Öğrenme İlişkisi," Çağdaş Eğitim Dergisi , vol.30, no.317, pp.14-22, 2005

KURAN, K. 2005. Bir Değişim ve Gelişim Süreci Olarak Eğitimde Toplam Kalite Yönetimi ve Aktif Öğrenme İlişkisi. Çağdaş Eğitim Dergisi , vol.30, no.317 , 14-22.

KURAN, K., (2005). Bir Değişim ve Gelişim Süreci Olarak Eğitimde Toplam Kalite Yönetimi ve Aktif Öğrenme İlişkisi. Çağdaş Eğitim Dergisi , vol.30, no.317, 14-22.

KURAN, Kezban. "Bir Değişim ve Gelişim Süreci Olarak Eğitimde Toplam Kalite Yönetimi ve Aktif Öğrenme İlişkisi," Çağdaş Eğitim Dergisi , vol.30, no.317, 14-22, 2005

KURAN, Kezban. "Bir Değişim ve Gelişim Süreci Olarak Eğitimde Toplam Kalite Yönetimi ve Aktif Öğrenme İlişkisi." Çağdaş Eğitim Dergisi , vol.30, no.317, pp.14-22, 2005

KURAN, K. (2005) . "Bir Değişim ve Gelişim Süreci Olarak Eğitimde Toplam Kalite Yönetimi ve Aktif Öğrenme İlişkisi." Çağdaş Eğitim Dergisi , vol.30, no.317, pp.14-22.

@article{article, author={Kezban KURAN}, title={Bir Değişim ve Gelişim Süreci Olarak Eğitimde Toplam Kalite Yönetimi ve Aktif Öğrenme İlişkisi}, journal={Çağdaş Eğitim Dergisi}, year=2005, pages={14-22} }