İ. HANAVCI, "Endüstriyel Emtia Olarak Dini Simgelerin Pazarlanması," In Dijital Medyanın Ekonomi Politiği , Nobel Akademik Yayıncılık, 2020, pp.271-280.
HANAVCI, İ. Endüstriyel Emtia Olarak Dini Simgelerin Pazarlanması. 2020. In Dijital Medyanın Ekonomi Politiği , Nobel Akademik Yayıncılık, 271-280.
HANAVCI, İ., (2020). Endüstriyel Emtia Olarak Dini Simgelerin Pazarlanması. Dijital Medyanın Ekonomi Politiği (pp.271-280), Nobel Akademik Yayıncılık.
HANAVCI, İBRAHİM. "Endüstriyel Emtia Olarak Dini Simgelerin Pazarlanması." In Dijital Medyanın Ekonomi Politiği , 271-280. Nobel Akademik Yayıncılık, 2020
HANAVCI, İBRAHİM. "Endüstriyel Emtia Olarak Dini Simgelerin Pazarlanması." Dijital Medyanın Ekonomi Politiği , Nobel Akademik Yayıncılık, 2020, pp.271-280.
HANAVCI, İ. (2020) "Endüstriyel Emtia Olarak Dini Simgelerin Pazarlanması", Dijital Medyanın Ekonomi Politiği . Nobel Akademik Yayıncılık.
@bookchapter{bookchapter, author ={İBRAHİM HANAVCI}, chaptertitle={Endüstriyel Emtia Olarak Dini Simgelerin Pazarlanması}, booktitle={ Dijital Medyanın Ekonomi Politiği}, publisher={Nobel Akademik Yayıncılık}, city={},year={2020} }