Atıf Formatları
Segmenting Yougth Market Based on Beliefs Related to High Technology: A Study from Turkey
  • IEEE
  • ACM
  • APA
  • Chicago
  • MLA
  • Harvard
  • BibTeX

T. Ural, "-," Çukurova Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi , vol.14, no.2, pp.417-432, 2005

Ural, T. 2005. -. Çukurova Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi , vol.14, no.2 , 417-432.

Ural, T., (2005). -. Çukurova Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi , vol.14, no.2, 417-432.

Ural, Tülin. "-," Çukurova Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi , vol.14, no.2, 417-432, 2005

Ural, Tülin. "-." Çukurova Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi , vol.14, no.2, pp.417-432, 2005

Ural, T. (2005) . "-." Çukurova Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi , vol.14, no.2, pp.417-432.

@article{article, author={Tülin Ural}, title={-}, journal={Çukurova Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi}, year=2005, pages={417-432} }