Atıf Formatları
Araştırmaya Dayalı Öğrenmenin Fen Başarısı ve Fene Yönelik Tutuma Etkisi İle Öğretim Sürecine Yönelik Öğrenci Görüşleri.
  • IEEE
  • ACM
  • APA
  • Chicago
  • MLA
  • Harvard
  • BibTeX

O. BOZKURT Et Al. , "Araştırmaya Dayalı Öğrenmenin Fen Başarısı ve Fene Yönelik Tutuma Etkisi İle Öğretim Sürecine Yönelik Öğrenci Görüşleri.," Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi , 2013

BOZKURT, O. Et Al. 2013. Araştırmaya Dayalı Öğrenmenin Fen Başarısı ve Fene Yönelik Tutuma Etkisi İle Öğretim Sürecine Yönelik Öğrenci Görüşleri.. Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi .

BOZKURT, O., FANSA, M., & AY, Y., (2013). Araştırmaya Dayalı Öğrenmenin Fen Başarısı ve Fene Yönelik Tutuma Etkisi İle Öğretim Sürecine Yönelik Öğrenci Görüşleri.. Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi .

BOZKURT, ORÇUN, MEHMET FANSA, And YUSUF AY. "Araştırmaya Dayalı Öğrenmenin Fen Başarısı ve Fene Yönelik Tutuma Etkisi İle Öğretim Sürecine Yönelik Öğrenci Görüşleri.," Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi , 2013

BOZKURT, ORÇUN Et Al. "Araştırmaya Dayalı Öğrenmenin Fen Başarısı ve Fene Yönelik Tutuma Etkisi İle Öğretim Sürecine Yönelik Öğrenci Görüşleri.." Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi , 2013

BOZKURT, O. FANSA, M. And AY, Y. (2013) . "Araştırmaya Dayalı Öğrenmenin Fen Başarısı ve Fene Yönelik Tutuma Etkisi İle Öğretim Sürecine Yönelik Öğrenci Görüşleri.." Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi .

@article{article, author={ORÇUN BOZKURT Et Al. }, title={Araştırmaya Dayalı Öğrenmenin Fen Başarısı ve Fene Yönelik Tutuma Etkisi İle Öğretim Sürecine Yönelik Öğrenci Görüşleri.}, journal={Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi}, year=2013}