Atıf Formatları
Gaz kanunları konusunun öğretiminde üç farklı aktif öğrenme yönteminin öğretmen adaylarının bilimsel süreç becerileri ve epistemolojik inançlarına etkisi
  • IEEE
  • ACM
  • APA
  • Chicago
  • MLA
  • Harvard
  • BibTeX

Ş. ÇALIKLAR Et Al. , "Gaz kanunları konusunun öğretiminde üç farklı aktif öğrenme yönteminin öğretmen adaylarının bilimsel süreç becerileri ve epistemolojik inançlarına etkisi," 4. Uluslararası Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi , Antalya, Turkey, pp.400-403, 2016

ÇALIKLAR, Ş. Et Al. 2016. Gaz kanunları konusunun öğretiminde üç farklı aktif öğrenme yönteminin öğretmen adaylarının bilimsel süreç becerileri ve epistemolojik inançlarına etkisi. 4. Uluslararası Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi , (Antalya, Turkey), 400-403.

ÇALIKLAR, Ş., YILDIZ, E., KOÇ, Y., & ŞİMŞEK, Ü., (2016). Gaz kanunları konusunun öğretiminde üç farklı aktif öğrenme yönteminin öğretmen adaylarının bilimsel süreç becerileri ve epistemolojik inançlarına etkisi . 4. Uluslararası Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi (pp.400-403). Antalya, Turkey

ÇALIKLAR, ŞEYMA Et Al. "Gaz kanunları konusunun öğretiminde üç farklı aktif öğrenme yönteminin öğretmen adaylarının bilimsel süreç becerileri ve epistemolojik inançlarına etkisi," 4. Uluslararası Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi, Antalya, Turkey, 2016

ÇALIKLAR, ŞEYMA Et Al. "Gaz kanunları konusunun öğretiminde üç farklı aktif öğrenme yönteminin öğretmen adaylarının bilimsel süreç becerileri ve epistemolojik inançlarına etkisi." 4. Uluslararası Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi , Antalya, Turkey, pp.400-403, 2016

ÇALIKLAR, Ş. Et Al. (2016) . "Gaz kanunları konusunun öğretiminde üç farklı aktif öğrenme yönteminin öğretmen adaylarının bilimsel süreç becerileri ve epistemolojik inançlarına etkisi." 4. Uluslararası Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi , Antalya, Turkey, pp.400-403.

@conferencepaper{conferencepaper, author={ŞEYMA ÇALIKLAR Et Al. }, title={Gaz kanunları konusunun öğretiminde üç farklı aktif öğrenme yönteminin öğretmen adaylarının bilimsel süreç becerileri ve epistemolojik inançlarına etkisi}, congress name={4. Uluslararası Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi}, city={Antalya}, country={Turkey}, year={2016}, pages={400-403} }