Ş. ÇALIKLAR Et Al. , "Gaz kanunları konusunun öğretiminde üç farklı aktif öğrenme yönteminin öğretmen adaylarının bilimsel süreç becerileri ve epistemolojik inançlarına etkisi," 4. Uluslararası Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi , Antalya, Turkey, pp.400-403, 2016
ÇALIKLAR, Ş. Et Al. 2016. Gaz kanunları konusunun öğretiminde üç farklı aktif öğrenme yönteminin öğretmen adaylarının bilimsel süreç becerileri ve epistemolojik inançlarına etkisi. 4. Uluslararası Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi , (Antalya, Turkey), 400-403.
ÇALIKLAR, Ş., YILDIZ, E., KOÇ, Y., & ŞİMŞEK, Ü., (2016). Gaz kanunları konusunun öğretiminde üç farklı aktif öğrenme yönteminin öğretmen adaylarının bilimsel süreç becerileri ve epistemolojik inançlarına etkisi . 4. Uluslararası Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi (pp.400-403). Antalya, Turkey
ÇALIKLAR, ŞEYMA Et Al. "Gaz kanunları konusunun öğretiminde üç farklı aktif öğrenme yönteminin öğretmen adaylarının bilimsel süreç becerileri ve epistemolojik inançlarına etkisi," 4. Uluslararası Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi, Antalya, Turkey, 2016
ÇALIKLAR, ŞEYMA Et Al. "Gaz kanunları konusunun öğretiminde üç farklı aktif öğrenme yönteminin öğretmen adaylarının bilimsel süreç becerileri ve epistemolojik inançlarına etkisi." 4. Uluslararası Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi , Antalya, Turkey, pp.400-403, 2016
ÇALIKLAR, Ş. Et Al. (2016) . "Gaz kanunları konusunun öğretiminde üç farklı aktif öğrenme yönteminin öğretmen adaylarının bilimsel süreç becerileri ve epistemolojik inançlarına etkisi." 4. Uluslararası Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi , Antalya, Turkey, pp.400-403.
@conferencepaper{conferencepaper, author={ŞEYMA ÇALIKLAR Et Al. }, title={Gaz kanunları konusunun öğretiminde üç farklı aktif öğrenme yönteminin öğretmen adaylarının bilimsel süreç becerileri ve epistemolojik inançlarına etkisi}, congress name={4. Uluslararası Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi}, city={Antalya}, country={Turkey}, year={2016}, pages={400-403} }