Atıf Formatları
İçsel Pazarlamanın Kurumsal İtibar Üzerine Etkisi: Bir Alan Araştırması
  • IEEE
  • ACM
  • APA
  • Chicago
  • MLA
  • Harvard
  • BibTeX

H. S. FETTAHLIOĞLU Et Al. , "İçsel Pazarlamanın Kurumsal İtibar Üzerine Etkisi: Bir Alan Araştırması," International Journal of Academic Value Studies , 2016

FETTAHLIOĞLU, H. S. Et Al. 2016. İçsel Pazarlamanın Kurumsal İtibar Üzerine Etkisi: Bir Alan Araştırması. International Journal of Academic Value Studies .

FETTAHLIOĞLU, H. S., FETTAHLIOĞLU, Ö. O., YILDIZ, A., & BİRİN ATILGAN, C., (2016). İçsel Pazarlamanın Kurumsal İtibar Üzerine Etkisi: Bir Alan Araştırması. International Journal of Academic Value Studies .

FETTAHLIOĞLU, HATİCE Et Al. "İçsel Pazarlamanın Kurumsal İtibar Üzerine Etkisi: Bir Alan Araştırması," International Journal of Academic Value Studies , 2016

FETTAHLIOĞLU, HATİCE S. Et Al. "İçsel Pazarlamanın Kurumsal İtibar Üzerine Etkisi: Bir Alan Araştırması." International Journal of Academic Value Studies , 2016

FETTAHLIOĞLU, H. S. Et Al. (2016) . "İçsel Pazarlamanın Kurumsal İtibar Üzerine Etkisi: Bir Alan Araştırması." International Journal of Academic Value Studies .

@article{article, author={HATİCE SEÇİL FETTAHLIOĞLU Et Al. }, title={İçsel Pazarlamanın Kurumsal İtibar Üzerine Etkisi: Bir Alan Araştırması}, journal={International Journal of Academic Value Studies}, year=2016}