Atıf Formatları
ÖĞRETMENLİK YOLUNDA FEN ÖĞRETİMİ LABORATUVAR UYGULAMALARI DERSİ: BİR DURUM ÇALIŞMASI
  • IEEE
  • ACM
  • APA
  • Chicago
  • MLA
  • Harvard
  • BibTeX

E. CEYLAN Et Al. , "SCIENCE TEACHING LABORATORY PRACTICE ON TEACHING PATH: A CASE STUDY," Atatürk Üniversitesi Kazım Karabekir Eğitim Fakültesi Dergisi , vol.0, no.39, pp.22-47, 2019

CEYLAN, E. Et Al. 2019. SCIENCE TEACHING LABORATORY PRACTICE ON TEACHING PATH: A CASE STUDY. Atatürk Üniversitesi Kazım Karabekir Eğitim Fakültesi Dergisi , vol.0, no.39 , 22-47.

CEYLAN, E., Güzel Yüce, S., & Koç, Y., (2019). SCIENCE TEACHING LABORATORY PRACTICE ON TEACHING PATH: A CASE STUDY. Atatürk Üniversitesi Kazım Karabekir Eğitim Fakültesi Dergisi , vol.0, no.39, 22-47.

CEYLAN, ERHAN, SİBEL GÜZEL YÜCE, And YASEMİN KOÇ GÖZÜBENLİ. "SCIENCE TEACHING LABORATORY PRACTICE ON TEACHING PATH: A CASE STUDY," Atatürk Üniversitesi Kazım Karabekir Eğitim Fakültesi Dergisi , vol.0, no.39, 22-47, 2019

CEYLAN, ERHAN Et Al. "SCIENCE TEACHING LABORATORY PRACTICE ON TEACHING PATH: A CASE STUDY." Atatürk Üniversitesi Kazım Karabekir Eğitim Fakültesi Dergisi , vol.0, no.39, pp.22-47, 2019

CEYLAN, E. Güzel Yüce, S. And Koç, Y. (2019) . "SCIENCE TEACHING LABORATORY PRACTICE ON TEACHING PATH: A CASE STUDY." Atatürk Üniversitesi Kazım Karabekir Eğitim Fakültesi Dergisi , vol.0, no.39, pp.22-47.

@article{article, author={ERHAN CEYLAN Et Al. }, title={SCIENCE TEACHING LABORATORY PRACTICE ON TEACHING PATH: A CASE STUDY}, journal={Atatürk Üniversitesi Kazım Karabekir Eğitim Fakültesi Dergisi}, year=2019, pages={22-47} }