Atıf Formatları
HACETTEPE ÜNİVERSİTESİ 3. ÖĞRENCİ SEMPOZYUMU
  • IEEE
  • ACM
  • APA
  • Chicago
  • MLA
  • Harvard
  • BibTeX

T. DEMİREL, "YABANCI DİL OLARAK TÜRKÇE ÖĞRETİMİNDE ÖĞRETİCİLER İÇİN DİJİTAL YETERLİK," In HACETTEPE ÜNİVERSİTESİ 3. ÖĞRENCİ SEMPOZYUMU , Ankara: Nobel Yayınevi, 2022, pp.93-106.

DEMİREL, T. YABANCI DİL OLARAK TÜRKÇE ÖĞRETİMİNDE ÖĞRETİCİLER İÇİN DİJİTAL YETERLİK. 2022. In HACETTEPE ÜNİVERSİTESİ 3. ÖĞRENCİ SEMPOZYUMU , Nobel Yayınevi, Ankara, 93-106.

DEMİREL, T., (2022). YABANCI DİL OLARAK TÜRKÇE ÖĞRETİMİNDE ÖĞRETİCİLER İÇİN DİJİTAL YETERLİK. HACETTEPE ÜNİVERSİTESİ 3. ÖĞRENCİ SEMPOZYUMU (pp.93-106), Ankara: Nobel Yayınevi.

DEMİREL, TUBA. "YABANCI DİL OLARAK TÜRKÇE ÖĞRETİMİNDE ÖĞRETİCİLER İÇİN DİJİTAL YETERLİK." In HACETTEPE ÜNİVERSİTESİ 3. ÖĞRENCİ SEMPOZYUMU , 93-106. Ankara: Nobel Yayınevi, 2022

DEMİREL, TUBA. "YABANCI DİL OLARAK TÜRKÇE ÖĞRETİMİNDE ÖĞRETİCİLER İÇİN DİJİTAL YETERLİK." HACETTEPE ÜNİVERSİTESİ 3. ÖĞRENCİ SEMPOZYUMU , Nobel Yayınevi, 2022, pp.93-106.

DEMİREL, T. (2022) "YABANCI DİL OLARAK TÜRKÇE ÖĞRETİMİNDE ÖĞRETİCİLER İÇİN DİJİTAL YETERLİK", HACETTEPE ÜNİVERSİTESİ 3. ÖĞRENCİ SEMPOZYUMU . Ankara: Nobel Yayınevi.

@bookchapter{bookchapter, author ={TUBA AYDINOĞLU}, chaptertitle={YABANCI DİL OLARAK TÜRKÇE ÖĞRETİMİNDE ÖĞRETİCİLER İÇİN DİJİTAL YETERLİK}, booktitle={ HACETTEPE ÜNİVERSİTESİ 3. ÖĞRENCİ SEMPOZYUMU}, publisher={Nobel Yayınevi}, city={Ankara},year={2022} }