Atıf Formatları
MATEMATİK DERSİNDE ÇOKLU ZEKA KURAMINA DAYALI ÖĞRETİMİN AKADEMİK BAŞARIYA ETKİSİ: BİR META-ANALİZ ÇALIŞMASI
  • IEEE
  • ACM
  • APA
  • Chicago
  • MLA
  • Harvard
  • BibTeX

A. Kaplan Et Al. , "MATEMATİK DERSİNDE ÇOKLU ZEKA KURAMINA DAYALI ÖĞRETİMİN AKADEMİK BAŞARIYA ETKİSİ: BİR META-ANALİZ ÇALIŞMASI," Mersin Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi , vol.11, no.3, pp.814-831, 2015

Kaplan, A. Et Al. 2015. MATEMATİK DERSİNDE ÇOKLU ZEKA KURAMINA DAYALI ÖĞRETİMİN AKADEMİK BAŞARIYA ETKİSİ: BİR META-ANALİZ ÇALIŞMASI. Mersin Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi , vol.11, no.3 , 814-831.

Kaplan, A., Duran, M., & Baş, G., (2015). MATEMATİK DERSİNDE ÇOKLU ZEKA KURAMINA DAYALI ÖĞRETİMİN AKADEMİK BAŞARIYA ETKİSİ: BİR META-ANALİZ ÇALIŞMASI. Mersin Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi , vol.11, no.3, 814-831.

Kaplan, Abdullah, MURAT DURAN, And Gökhan Baş. "MATEMATİK DERSİNDE ÇOKLU ZEKA KURAMINA DAYALI ÖĞRETİMİN AKADEMİK BAŞARIYA ETKİSİ: BİR META-ANALİZ ÇALIŞMASI," Mersin Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi , vol.11, no.3, 814-831, 2015

Kaplan, Abdullah Et Al. "MATEMATİK DERSİNDE ÇOKLU ZEKA KURAMINA DAYALI ÖĞRETİMİN AKADEMİK BAŞARIYA ETKİSİ: BİR META-ANALİZ ÇALIŞMASI." Mersin Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi , vol.11, no.3, pp.814-831, 2015

Kaplan, A. Duran, M. And Baş, G. (2015) . "MATEMATİK DERSİNDE ÇOKLU ZEKA KURAMINA DAYALI ÖĞRETİMİN AKADEMİK BAŞARIYA ETKİSİ: BİR META-ANALİZ ÇALIŞMASI." Mersin Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi , vol.11, no.3, pp.814-831.

@article{article, author={Abdullah Kaplan Et Al. }, title={MATEMATİK DERSİNDE ÇOKLU ZEKA KURAMINA DAYALI ÖĞRETİMİN AKADEMİK BAŞARIYA ETKİSİ: BİR META-ANALİZ ÇALIŞMASI}, journal={Mersin Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi}, year=2015, pages={814-831} }