Y. BOLAT, "Türkçe Öğretmenliği Öğretmen Adaylarının Anadil Öğretimindeki Pedagojik Alan Bilgisine Yönelik İnançları," INTERNATIONAL CONGRESS OFEURASIAN SOCIAL SCIENCES- 4 , vol.4, Muğla, Turkey, pp.342-343, 2020
BOLAT, Y. 2020. Türkçe Öğretmenliği Öğretmen Adaylarının Anadil Öğretimindeki Pedagojik Alan Bilgisine Yönelik İnançları. INTERNATIONAL CONGRESS OFEURASIAN SOCIAL SCIENCES- 4 , (Muğla, Turkey), 342-343.
BOLAT, Y., (2020). Türkçe Öğretmenliği Öğretmen Adaylarının Anadil Öğretimindeki Pedagojik Alan Bilgisine Yönelik İnançları . INTERNATIONAL CONGRESS OFEURASIAN SOCIAL SCIENCES- 4 (pp.342-343). Muğla, Turkey
BOLAT, YAVUZ. "Türkçe Öğretmenliği Öğretmen Adaylarının Anadil Öğretimindeki Pedagojik Alan Bilgisine Yönelik İnançları," INTERNATIONAL CONGRESS OFEURASIAN SOCIAL SCIENCES- 4, Muğla, Turkey, 2020
BOLAT, YAVUZ. "Türkçe Öğretmenliği Öğretmen Adaylarının Anadil Öğretimindeki Pedagojik Alan Bilgisine Yönelik İnançları." INTERNATIONAL CONGRESS OFEURASIAN SOCIAL SCIENCES- 4 , Muğla, Turkey, pp.342-343, 2020
BOLAT, Y. (2020) . "Türkçe Öğretmenliği Öğretmen Adaylarının Anadil Öğretimindeki Pedagojik Alan Bilgisine Yönelik İnançları." INTERNATIONAL CONGRESS OFEURASIAN SOCIAL SCIENCES- 4 , Muğla, Turkey, pp.342-343.
@conferencepaper{conferencepaper, author={YAVUZ BOLAT}, title={Türkçe Öğretmenliği Öğretmen Adaylarının Anadil Öğretimindeki Pedagojik Alan Bilgisine Yönelik İnançları}, congress name={INTERNATIONAL CONGRESS OFEURASIAN SOCIAL SCIENCES- 4}, city={Muğla}, country={Turkey}, year={2020}, pages={342-343} }