Atıf Formatları
Türkçe Öğretmeni Adaylarının İşbirlikli Öğrenmeye İlişkin Görüşleri
  • IEEE
  • ACM
  • APA
  • Chicago
  • MLA
  • Harvard
  • BibTeX

Ö. F. KADAN, "Türkçe Öğretmeni Adaylarının İşbirlikli Öğrenmeye İlişkin Görüşleri," ROUTE Educational & Social Science Journal , vol.9, no.1, pp.141-150, 2022

KADAN, Ö. F. 2022. Türkçe Öğretmeni Adaylarının İşbirlikli Öğrenmeye İlişkin Görüşleri. ROUTE Educational & Social Science Journal , vol.9, no.1 , 141-150.

KADAN, Ö. F., (2022). Türkçe Öğretmeni Adaylarının İşbirlikli Öğrenmeye İlişkin Görüşleri. ROUTE Educational & Social Science Journal , vol.9, no.1, 141-150.

KADAN, ÖMER. "Türkçe Öğretmeni Adaylarının İşbirlikli Öğrenmeye İlişkin Görüşleri," ROUTE Educational & Social Science Journal , vol.9, no.1, 141-150, 2022

KADAN, ÖMER F. . "Türkçe Öğretmeni Adaylarının İşbirlikli Öğrenmeye İlişkin Görüşleri." ROUTE Educational & Social Science Journal , vol.9, no.1, pp.141-150, 2022

KADAN, Ö. F. (2022) . "Türkçe Öğretmeni Adaylarının İşbirlikli Öğrenmeye İlişkin Görüşleri." ROUTE Educational & Social Science Journal , vol.9, no.1, pp.141-150.

@article{article, author={ÖMER FARUK KADAN}, title={Türkçe Öğretmeni Adaylarının İşbirlikli Öğrenmeye İlişkin Görüşleri}, journal={ROUTE Educational & Social Science Journal}, year=2022, pages={141-150} }