Atıf Formatları
Stratejik İletişim Açısından Türkiye İş Bankası’nın TasarrufKumbarası Temalı İlk Kurumsal Reklamları: 1928-1932
  • IEEE
  • ACM
  • APA
  • Chicago
  • MLA
  • Harvard
  • BibTeX

Ö. ÖZDEMİR, "Stratejik İletişim Açısından Türkiye İş Bankası’nın TasarrufKumbarası Temalı İlk Kurumsal Reklamları: 1928-1932," Batman ÜniversitesiUluslararası Yaşam Bilimleri Dergisi , vol.8, no.1, pp.29-43, 2019

ÖZDEMİR, Ö. 2019. Stratejik İletişim Açısından Türkiye İş Bankası’nın TasarrufKumbarası Temalı İlk Kurumsal Reklamları: 1928-1932. Batman ÜniversitesiUluslararası Yaşam Bilimleri Dergisi , vol.8, no.1 , 29-43.

ÖZDEMİR, Ö., (2019). Stratejik İletişim Açısından Türkiye İş Bankası’nın TasarrufKumbarası Temalı İlk Kurumsal Reklamları: 1928-1932. Batman ÜniversitesiUluslararası Yaşam Bilimleri Dergisi , vol.8, no.1, 29-43.

ÖZDEMİR, ÖZLEM. "Stratejik İletişim Açısından Türkiye İş Bankası’nın TasarrufKumbarası Temalı İlk Kurumsal Reklamları: 1928-1932," Batman ÜniversitesiUluslararası Yaşam Bilimleri Dergisi , vol.8, no.1, 29-43, 2019

ÖZDEMİR, ÖZLEM. "Stratejik İletişim Açısından Türkiye İş Bankası’nın TasarrufKumbarası Temalı İlk Kurumsal Reklamları: 1928-1932." Batman ÜniversitesiUluslararası Yaşam Bilimleri Dergisi , vol.8, no.1, pp.29-43, 2019

ÖZDEMİR, Ö. (2019) . "Stratejik İletişim Açısından Türkiye İş Bankası’nın TasarrufKumbarası Temalı İlk Kurumsal Reklamları: 1928-1932." Batman ÜniversitesiUluslararası Yaşam Bilimleri Dergisi , vol.8, no.1, pp.29-43.

@article{article, author={ÖZLEM ÖZDEMİR}, title={Stratejik İletişim Açısından Türkiye İş Bankası’nın TasarrufKumbarası Temalı İlk Kurumsal Reklamları: 1928-1932}, journal={Batman ÜniversitesiUluslararası Yaşam Bilimleri Dergisi}, year=2019, pages={29-43} }